پوراحمد: ورود پول های مشکوک به سینما ویرانگر است

کیومرث پوراحمد گفت:​ شاید نمایشگاه صنعت سینما برای افرادی که بیایند و بشنوند جنبه آموزشی اندکی داشته باشد ولی باید این آموزش ها را بکار برد.

کیومرث پوراحمد در حاشیه اولین نشست تخصصی نخستین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اینکه اولین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان نمی تواند تاثیر و خاصیت چندانی برای تولید فیلم داشته باشد، اظهار کرد: شاید این نمایشگاه برای افرادی که بیایند و بشنوند جنبه آموزشی اندکی داشته باشد ولی باید این آموزش ها را بکار برد، باید برخی مسائل از پایه و اساس درست باشد تا کل قضایا خاصیت‌مند شود. باید آموزش، تولید و نمایش با روند درستی هدایت شوند که البته این موضوع در کشور ما بیمارگونه است.

کارگردان سریال قصه های مجید ادامه داد: این موضوع نیز اهمیت بسیاری دارد که چه مقدار از آموزش ها و سخنانی که در این نمایشگاه گفته می شود در ذهن رسوب کند که در آن صورت موثر خواهد بود، اما اگر این حرف ها و این آموزش ها رسوب نکند اثر هم نخواهد داشت.

وی با اشاره به ضرورت وجود سرمایه گذار برای تولید فیلم تصریح کرد: اولین سوال سرمایه گذار این است که سرمایه اش چه موقع و چقدر باز خواهد گشت، درحالی که در سینما چنین سوالی وجود ندارد. سرمایه گذاران آدم های خاصی هستند که باید علاقه خاصی به سینما داشته باشند، اما درحال حاضر در سینما پول های مشکوک ورود کرده است که ویرانگر است.

کد خبر 368192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.