برگزاری چهارمین یادواره پانصد شهید تکواندو کشور در اصفهان

عضو ستاد برگزاری چهارمین یادواره پانصد شهید تکواندو کشور گفت: این مراسم با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان فردا (سه‌شنبه) با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود.

اکبر سعیدی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برگزاری چهارمین یادواره پانصد شهید تکواندو کشور و تجلیل از شهدای شاخص تکواندوکار اصفهان، اظهار کرد: این مراسم فردا -سه‌شنبه ۳۰ بهمن ماه- از ساعت ۱۵ درسالن نگین سپاهان شهر برگزار می‌شود.

وی افزود: حدود ۶۰ نفر از این شهیدان از اصفهان هستند که شاخص‌ترین آن‌ها شهید محمد قورچانی، شهید توکلی، شهید مظاهر یزدی، شهید فروغی، شهید براتی و شهید نصر هستند.

سعیدی‌زاده با بیان اینکه سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی، مشاور و دستیار عالی فرماندهی کل قوا سخنران این مراسم است، گفت: از تمامی مسئولان استانی، شهری، متولیان ورزش اصفهان، رییس و مسئولان فدراسیون تکواندو، داوران، مربیان، مسئولان کمیته‌ها و ورزشکاران تکواندوی اصفهان برای حضور در این مراسم دعوت کرده‌ایم که در پایان تندیس یادبودی به خانواده شهدای اصفهان اهدا می‌شود.

وی با تشکر از همه مسئولانی که در برگزاری این برنامه، به هیئت تکواندوی استان اصفهان کمک کردند، خاطرنشان کرد: اگر کمک و یاری آن‌ها نبود خانواده تکواندو اصفهان نمی‌توانست این برنامه را برگزار کند. خانواده شهدا برای همه بزرگ و عزیز هستند و هرکاری برای آن‌ها انجام دهیم، کم است؛ سعی می‌کنیم با برگزاری این جلسات جایگاه آن‌ها را حفظ کنیم.

عضو ستاد برگزاری چهارمین یادواره پانصد شهید تکواندو کشور با اشاره به هدف از برگزاری این مراسم، گفت: خانواده شهدا، خانواده بزرگی هستند؛ بنیانگذار رشته تکواندو در اصفهان، شهید محمد قورچانی است و شهدا جایگاه ویژه‌ای دارند و هدف از برگزاری این مراسم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان است.

کد خبر 367987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.