نباید همه مشکلات داخلی را به گردن آمریکا بیندازیم

رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: نباید همه مشکلات داخلی را گردن آمریکا انداخت؛ مشکلات اقتصادی ما با کم کردن توقعات و انتظارات حل خواهد شد و اگر دولت بتواند قیمت دلار را ثابت نگهدارد می‌توانیم به بهترین وجه جامعه را مدیریت کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاضی ناصر سراج بعد از ظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل بازرسی منطقه ۶ کشور ضمن تسلیت شهادت ناجوانمردانه ۲۷ جوان کشورمان در حادثه اخیر سیستان و بلوچستان اظهار کرد: کار ما کار قضایی است؛ هر کاری که کنیم قطعاً به هر حال یک دسته از ما ناراضی خواهند بود اما سعی مدیرکل بازرسی استان اصفهان همواره بر کار پیشگیرانه بوده است.

وی با اشاره به اینکه مدیریت جدید این اداره کل از فعالان این عرصه بوده است، گفت: وی رانت‌های فساد بسیاری را در سطح کشور کشف کرده و امیدواریم در این سمت هم همچون گذشته که بازرس چندین استان بوده، موفق باشد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه همه مدیران سرمایه نظام هستند، تصریح کرد: قطعاً هزینه‌های سنگینی برای تربیت مدیران شده است و حق نداریم به خاطر یک اشتباه یک مدیر را از رده خود خارج کنیم البته باید توجه داشت در شرایط فعلی که تحریم‌های ظالمانه برای نظام ما ادامه دارد وقتی ناچار شویم مجبوریم مدیر خاطی را به مجازات عمل خود برسانیم.

وی با اشاره به اینکه حضور مردم در راهپیمایی اخیر ۲۲ بهمن نسبت به سال‌های قبل افزایش داشته است، تصریح کرد: این رقم در تهران ۲۵ درصد افزایش داشته است و در استان‌های دیگر نیز این افزایش را شاهد بودیم و با وجود شرایط نامناسب جوی مردم حضور چشمگیرتری داشتند.

قاضی سراج با بیان  اینکه خداوند اجازه نمی‌دهد دشمن به نتیجه دلخواه خود برسد، ادامه داد: در حال حاضر همزمان با جنگ سیاسی، جنگ اقتصادی و فرهنگی هم برعلیه کشور ما وجود دارد، حتی رهبر معظم انقلاب ناتوی فرهنگی را مطرح کردند اما امکان ندارد کشور ما تسلیم شود و مشکلاتش مضاعف نشود.

وی اضافه کرد: ایران همه وظایف خود در برجام را انجام داد اما امریکا به هیچ کدام از وظایفش عمل نکرد و اگر تسلیم آمریکا شویم چیزی جز بردگی عاید ما نمی‌شود.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه نظارت بر حسن امور اجرای قوانین و جلوگیری از فساد و پیشگیری از آن از وظایف سازمان بازرسی کل کشور است، افزود: طی پنج سال اخیر ۱۲ تفاهم‌نامه با کشورهای مختلف آفریقایی، آسیایی و اروپایی داشته‌ایم که مهم ترین هدف ما شناساندن ایران به آنها بوده است چرا که وضعیت واتقعی ایران برای آنها قابل قبول نیست و تا زمانی که وارد ایران ننشده اند نمی توانند تصوری از امنیت ایران داشته باشند.

وی با تاکید بر وجود هجمه‌های بسیار بر علیه ایران گفت: با تمام این تفاسیر در حال حاضر ایران امن‌ترین کشور جهان است به طوری که کنسول ما در چین می‌گوید ترامپ تماس‌های تهدید آمیزی برای کشورهای کوچک در خصوص ارتباط با ایران داشته است.

قاضی سراج ادامه داد: قطعاً ایران از این گردنه‌های بحرانی عبور می‌کند چرا که کشورمان بیش از ۴۰ سال است که تحریم بوده و همواره خداوند پشتیبان نظام ما بوده است.

وی افزود: نباید همه مشکلات داخلی را گردن آمریکا انداخت؛ مشکلات اقتصادی ما با کم کردن توقعات و انتظارات حل خواهد شد و اگر دولت بتواند قیمت دلار را ثابت نگهدارد می‌توانیم به بهترین وجه جامعه را مدیریت کنیم.

رییس سازمان بازرسی کل کشورادامه داد: همچنین اگر قوه قضاییه و نیروهای امنیتی دست افرادی را که به بیت المال دست درازی می کنند را قطع کند همه مشکلات جامعه حل خواهد شد.

کد خبر 367932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.