محدودیت‌های ترافیکی مراسم تشییع شهدای مدافع حریم امنیت در اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: از ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۷ بهمن ماه محدودیت‌های ترافیکی برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم تشییع شهدای مدافع حریم امنیت در اصفهان اجرا خواهد شد.

علیرضا صلواتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت جمعی از نیروهای مخلص لشکر ۱۴ امام حسین (ع) سپاه پاسداران استان اصفهان در حادثه تروریستی زاهدان، اظهارکرد: بر اساس تدابیر اتخاذ شده هر گونه توقف و تردد خودروها از ساعت ۱۳ روز شنبه ۲۷ بهمن‌ماه در  میدان بزرگمهر به سمت چهارراه آبشار، چهارراه آپادانا، خیابان سجاد، میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و نیز میدان بسیج به سمت گلستان شهدا ممنوع خواهد شد.

وی افزود: در مسیرهای منتهی به مسیر تشییع پیکر شهدا نیز محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود تا در ساعت ۱۴ همزمان با آغاز مراسم تشییع پیکر پاک شهدای مدافع حریم امنیت مشکلی ایجاد نشود.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تاکید کرد: با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در نظر گرفته شده، شهروندان می توانند از معابر بزرگراهی و رینگ سوم استفاده کنند تا شاهد تعادل در ترافیک باشیم.

صلواتی با بیان اینکه ظهر امروز سیزده خط اتوبوسرانی منتهی به پل بزرگمهر از جمله خط یک سامانه اتوبوس‌های تندرو تقویت می‌شود، گفت: ۲۵۰ دستگاه اتوبوس برای انتقال شهروندانی که تمایل به حضور در مراسم تشییع شهدا دارند، در نظر گرفته شده تا شهروندان را از میادین اصلی شهر به میدان بزرگمهر منتقل کنند؛ خطوط اتوبوسرانی نیز که از میدان بزرگمهر عبور می کنند تقویت می‌شود تا روان‌سازی ترافیک صورت گیرد.

وی ادامه داد: پس از پایان مراسم تشییع پیکر پاک شهدای مدافع حریم امنیت، در معابر منتهی به گلزار شهدا همچون خیابان حاج آقا رحیم اریاب و میدان فیض محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

کد خبر 367747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.