آخرین وضعیت مجروحان بستری در زاهدان/ حال مجروحان حادثه تروریستی خوب است

فرمانده بیمارستان نظامی صدوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان گفت: خوشبختانه حال مجروحان حادثه تروریستی استان سیستان و بلوچستان که در بیمارستان بستری هستند خوب و مساعد است و لازم است تا مردم با دعاهای خیرشان به روند بهبود ایشان سرعت ببخشند.

سردار سرتیپ دوم پاسدار سید رضا مرتضویان در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مجروحان این حادثه در حال استفاده از خدمات درمانی و پزشکی هستند و با یاری خداوند به زودی وضعیت مناسبی پیدا می کنند و به جمع خانواده خود ملحق می شوند.

وی افزود: مجروحانی هم که در سیستان و بلوچستان در حال مداوا هستند پس از طی شدن امور درمانی به اصفهان منتقل می شوند و هنوز از سوی مقامات ستاد کل دستوری برای رسانه ای کردن آمار این مجروحان و مجروحان بستری در اصفهان داده نشده است و ادامه درمان مجروحانی که در سیستان هستند در اصفهان صورت می گیرد.

فرمانده بیمارستان نظامی صدوقی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اصفهان با تکذیب خبر شهادت یکی از مجروحان بستری شده در سیستان تصریح کرد: نیروهای مسلح و معاونت بهداشت و درمان نیروهای نظامی و انتظامی آمادگی دارند که در سخت ترین شرایط به کمک نیروهای مسلح بیایند و به آنها امداد رسانی کنند.

مرتضویان در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: بی شک تروریست هایی که عامل حادثه تروریستی در سیستان و بلوچستان بوده اند، پاسخ سخت و محکمی از نیرو های نظامی انقلابی ایران اسلامی از جمله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دریافت خواهد کرد و این اقدامات تروریست ها در واقع تلاش مذبوحانه آنها برای از بین بردن و ضربه زدن به نظام اسلامی ایران است.

وی در پایان اضافه کرد: بی شک پاسخ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به این حادثه تروریستی و جنایت واضح سخت تر از پاسخ های قبلی به تروریست هایی که امنیت منطقه و ایران را تهدید کرده بودند خواهد بود.

کد خبر 367725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.