سینمای اصفهان باید به دنبال دیدگاه حرفه‌ای باشد

مدرس دانشگاه فرهنگ و هنر گفت: باید فیلم خوب در اصفهان ساخته شود تا صنعت سینما در اصفهان در مسیر پیشرفت گام بردارد.

حمیدرضا صیادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وضعیت کنونی صنعت سینما در اصفهان اظهار کرد: در صنعت سینمای اصفهان جای خالی حرفه‌ای بودن احساس می‌شود و تا زمانی که موضوع کمبود حرفه‌ای بودن بر طرف نشود در سطح اصفهان شاهد اتفاق مهمی نمی‌توانیم باشیم، چرا که ما نگاهمان به سینمای اصفهان حرفه‌ای نیست.

وی پیرامون چالش‌های صنعت سینمای اصفهان تصریح کرد: بحث اقتصاد خیلی مهم به نظر می‌رسد؛ این در حالی است که به علت نبود همان حرفه‌ای بودن و همچنین نبود نگاه و ساخت حرفه‌ای، نگاه سرمایه‌گذار بخش خصوصی نیز منفی شده چرا که فیلمی در اصفهان ساخته شده؛ به نتیجه مطلوب نرسیده و این امر موجب منفی شدن نگاه سرمایه‌گذار شده است.

این مدرس دانشگاه ادامه داد: اگر بخش خصوصی و دولتی به صورت مشترک و با عوامل و نگاه حرفه‌ای اقدام به ساخت فیلمی کنند، به صورتی که پیش تولید بزرگی را در برنامه خود قرار دهند و برای تولید آن نیز وقت کافی بگذارند، می‌توانیم شاهد اتفاقات خوب در این زمینه باشیم. تا زمانی که یک فیلم خوب از این شهر به عنوان نمونه تولید نشود پیشرفتی نخواهیم داشت.

وی ادامه داد: هنرمندان منتظر هستند تا نتیجه برگزاری نمایشگاه صنعت سینما را به چشم خود ببیند و اکنون نمی توان نتیجه گیری کرد و لازم است که ابتدا به مرحله اجرا برسد، اگر روند خود را به خوبی طی کند و اصول آن به خوبی انجام شود می‌تواند نتایج خوبی در پیش داشته باشد.

صیادی درباره بهبود نخستین نمایشگاه صنعت سینمای اصفهان گفت: باید در زمینه‌های متعدد و میان افراد با سابقه در حوزه مدیریتی و تخصصی اتاق فکر و کارشناسی صورت بگیرد تا بدین وسیله در کنار یکدیگر بوده و به وسیله تجربیات و همچنین الگوبرداری‌ به بهبود این نمایشگاه کمک کنند.

کد خبر 367624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.