امروز مرز نظام و دولت یکی است

گلپایگان- فرماندار گلپایگان گفت: آفتی که می‌تواند ضربه زننده به انقلاب باشد ایجاد اختلاف و تفرقه است، دفاع از دولت دفاع از نظام است و امروز مرز دولت نظام ایران و اسلام یکی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان گلپایگان، حسین یارمحمدیان امروز( شنبه) در مراسم گرامیداشت ایام فاطمیه(ص) در جمع شهر گلپایگان اظهار کرد: انقلاب اسلامی انقلابی آرمان گرا، عملگرا و بی نظیر است.

وی افزود: قبل از پیروزی انقلاب چهار مکتب کاپیتالیسم با اعتقاد به آزادی اقتصادی، لیبرالیسم با تفکر آزادی سیاسی و عقیدتی و در مقابل مکتب سوسیالیسم و کمونیسم که فقط  زندگی اجتماعی را قبول داشتند در سراسر دنیا حکومت می‌کرند.

فرماندار گلپایگان ادامه داد: در چنین شرایطی امام با گفتمان اعتدال در عرصه بین المل آمد و کثرت را درعین وحدت و وحدت در عین کثرت را مطرح کردند و این موضوع یعنی این افراد می‌توانند آزادی اقتصادی داشته باشند، اما باید به محرومان توجه ویژه کنند.

وی گفت: مرام اول انقلاب اسلامی صلح برای همه بشریت است و به خاطر همین موضوع دشمنان این مرز و بوم به ستیز با ایران پرداختند.

یارمحمدیان با بیان اینکه دومین مرام انقلاب دفاع ازمستضعفان و محرومان جهان است، تصریح کرد: عدالت خواهی یعنی هر چیزی سرجای خود قرار گیرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایران ریشه در اسلام دارد، افزود: زمانی که شاه با عقاید اسلام مخالف کرد و حجابی که حتی پیش از اسلام وجود داشت را حذف کرد مردم عکس العمل نشان دادند.

فرماندار گلپایگان خاطرنشان کرد: اختناق و ظلم در دوران پهلوی وجود داشت و توجهی به حقوق آزادی‌های فردی و اجتماعی نمی‌کرد، در قانون اساسی جمهوری اسلامی به صراحت به حقوق آزادی فردی و اجتماعی اشاره شده است یعنی هیچ کس صرف داشتن عقیده‌ای نباید مواخذه شود و به آزادی‌های سیاسی و اجتماعی مردم باید توجه شود.

وی با بیان این‌که رژیم طاغوت به غرب و شرق وابستگی داشت، تاکید کرد: رواج فساد در دستگاه‌ها اداری و جامعه و همچنین نهضت مشروطه و تنباکو که منجر به افشاگری در میان مردم شد و در نتیجه زمینه بستر سازی انقلاب اسلامی شد.

یارمحمدیان تصریح کرد: روحانیت با افشاگری علیه رژیم شاه اقشار مختلف مردم را نسبت به ظلم طاغوت آگاه کردند و همراه و همگام با دانشجویان، دانش آموزان و بازاریان و توده مردمی توانستند طلوع فجر انقلاب را رقم بزنند.

وی با بیان این‌که مردم منبع اصلی قدرت انقلاب اسلامی هستند، گفت: ایمان و معنویت و تحول روحی و ادراک ایمانی رکن اصلی انقلاب بود.

فرماندار گلپایگان با بیان این‌که علت تداوم انقلاب اسلامی وحدت کلمه، حفظ ارزش‌های اسلامی و انسانی و حضور مستمر مردم در صحنه‌ها است، تأکید کرد: در انقلاب اسلامی معنویت بر مادیت اولویت دارد.

وی اضافه کرد: آفتی که می‌تواند ضربه زننده به انقلاب باشد ایجاد اختلاف و تفرقه است، امروز دفاع از دولت دفاع از نظام است و دفاع از نظام دفاع از اسلام و ایران است، امروز مرز دولت نظام ایران و اسلام یکی است، اگر دولت آسیب ببیند این آسیب به دولت می‌تواند ضربه به نظام باشد، دشمن خارجی منابع و منافع ایران را هدف قرار گرفته است.

یارمحمدیان گفت: در شهرستان گلپایگان دستگاه‌ها و کارکنان آنها پرتلاش و سالم و متدین هستند، در این شرایط اقتصادی در همه امور اداری صرفه جویی را سرلوحه خود قرار دادیم.

کد خبر 367181

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.