زنان به موضوع اسراف و مدیریت اقتصادی خانواده بیشتر توجه کنند

مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان گفت: زنان به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی در خانواده امروز لازم است در مدیریت اقتصادی خانواده بیش از پیش به موضوع اسراف توجه داشته باشند و از منابع خانواده به درستی استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سهیلا اثنی عشران  ظهر امروز (شنبه) در همایش زنان محور مقاومت و توسعه با تبریک ایام دهه فجر، اظهار کرد: هر ساله در استان برنامه‌های مختلفی برای زنان در دهه فجر داشتیم اما امسال برآن شدیم تا برای اولین بار در اصفهان یک مراسم مشترک توسط اموربانوان استانداری، شهرداری و اتاق بازرگانی برگزار کنیم.

وی با اشاره به اینکه امروز روزِ تجدیدِ میثاق بانوان با هم است، افزود: همانطور که در طول سنوات مختلف پشتیبان نظام بودیم و نقش خود را به عنوان زن مسلمان اجرا کردیم امروز هم با هم، هم قسم می‌شویم که در تربیت نسل آینده کوشا باشیم و فرزندانی لایق برای ایران اسلامی تربیت کنیم.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با تاکید بر حضور ارزشمند زنان از ابتدای انقلاب تاکنون گفت: زنان به عنوان یکی از ارکان مهم اقتصادی در خانواده امروز لازم است در مدیریت اقتصادی خانواده بیش از پیش به موضوع اسراف توجه داشته باشند و از منابع خانواده به درستی استفاده کنند.

اثنی عشران با تاکید بر لزوم توجه به نیازمندان در جامعه گفت: نباید به اقشار آسیب پذیر بی توجه بود و احیای مسئولیت اجتماعی به معنای همین توجه به نیازمندان است و فرهنگ همدلی را با این کار بالا ببریم.

وی با تاکید بر نقش موثر زنان در کاهش مشکلات اجتماعی و اقتصادی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های زنان در دفاع مقدس کمک رسانی به جبهه‌های نبرد بوده و در حال حاضر هم زنان باید همچون گذشته با احساس مسئولیت در کمک به نیازمندان تاثیرگذاری خود را ثابت کنند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری اصفهان با بیان اینکه باید با الگو گرفتن از  زندگی حضرت زهرا  (س) بر کیفیت و غنای زندگی خود بیفزاییم، افزود: درصد تحصیلات عالیه زنان و دختران ما در طول سال‌های گذشته همچنان رو به رشد بوده که این خود نویدبخش آینده‌ای روشن در حوزه زنان است.       

کد خبر 366491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.