واگذاری زمین رایگان برای ایجاد مکان تفریحی و رفاهی بازنشستگان شهرستان

چادگان- فرماندار چادگان گفت: بازنشستگان فرهنگی سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند و باید مورد تکریم و احترام قرار بگیرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان چادگان،علی استوار امروز(پنجشنبه) در جمع  اعضای کانون بازنشستگان فرهنگی شهرستان اظهار کرد: ارائه خدمات فرهنگی، خدماتی و زیارتی به بازنشستگان شهرستان موجب نشاط و روحیه بازنشستگان می‌شود.

وی با بیان اینکه بازنشستگان فرهنگی سرمایه‌های اجتماعی جامعه هستند و باید مورد تکریم و احترام قرار بگیرند، گفت: باید از تجربه بازنشستگان فرهنگی در جهت توسعه و پیشرفت فرهنگ جامعه استفاده کرد.

فرماندار چادگان  تصریح کرد: فرمانداری آمادگی دارد تا با برنامه‌ریزی مدون کانون در جهت ارتقاء امکانات مناسب برای آسایش بازنشستگان شهرستان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: با هماهنگی اداره راه و شهرسازی شهرستان نسبت به اختصاص زمین برای ایجاد مکان برای حضور بازنشستگان شهرستان و استان اقدام خواهد شد تا این بازنشستگان بتوانند اوقات فراغت خود را در این مکان سپری کنند.

۳۰۰ بازنشسته فرهنگی در چادگان است

در ادامه ذبیح اله عرب مسئول کانون بازنشستگان شهرستان چادگان با اشاره به این‌که ۳۰۰ نفر بازنشسته فرهنگی شهرستان چادگان از خدمات کانون بهره‌مند می‌شوند، اظهار کرد: کاهش مشکلات بازنشستگان، بهبود شرایط زندگی آنها و دفاع از حقوق بازنشستگان اهداف تأسیس این کانون است.

وی ضمن اعلام آمادگی برای تحت پوشش قرار دادن تمام بازنشستگان کشوری شهرستان، افزود: بیش از ۴۰۰ نفر از بازنشستگان شهرستان طی دو سال اخیر همراه با خانواده به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند.

عرب گفت: جهت تسریع در پرداخت اسناد پزشکی همکاران بازنشسته شهرستان با همکاری فرمانداری و بیمه آتیه سازان استان اسناد پزشکی در پیشخوان شهرستان دریافت و هزینه درمان آنان پرداخت می‌شود که این اقدام موجب سهولت در تردد بازنشستگان به استان اصفهان برای ارسال مدارک پزشکی شده است.

وی، برگزاری اردوی یک ‌روزه، سرکشی و تجلیل از بازنشستگان، پر کردن اوقات فراغت و ایجاد فضای شاد و مفرح را از دیگر برنامه‌های کانون عنوان کرد.

کد خبر 366286

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.