از تأکید خمینی بر کمک به دولت تا خیز ضرغامی برای انتخابات

تجدید میثاق سران نظام با امام(ره)، سخنان روحانی و حسن خمینی در این مراسم و اقدامات ضرغامی در فضای مجازی، از مهمترین عناوین خبری -١١ بهمن- روزنامه‌های کشور بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس جمهور و اعضای هیات دولت صبح چهارشنبه-۱۰ بهمن- در آستانه چهلمین دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور در حرم مطهر امام خمینی (ره) و گلزار شهدای بهشت زهرا(س)، با آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و شهیدان تجدید میثاق کردند.

روزنامه ابتکار  عکس یک خود را به  اظهارات  روحانی در این مراسم اختصاص داد و به نقل از او نوشت: نباید به جای محکوم کردن آمریکا ، نظام بزرگ اسلامی را سرزنش کنند. این روزنامه در ادامه به صحبت های یادگار امام(ره) پرداخت و نوشت: سید حسن خمینی تاکید کرد ما با تفرق تا اینجا نیامده‌ایم؛ با وحدت به اینجا رسیده‌ایم. امام بزرگوارمان جمله‌ای داشتند و گفتند رمز پیروزی شما و رمز ادامه نهضت عبارت از اتکای به خدا و وحدت کلمه است. هیچ کس نباید دولت را تنها بگذارد و در این میدان سخت مبارزه خدای ناکرده احساس شماتت یا عقده‌گشایی را ببیند. ان‌شاء الله روزهای مبارک و شیرینی را در چهلمین سال انقلاب داشته باشیم.

روزنامه صدای اصلاحات صفحه نخست خود به رفتار عزت الله ضرغام در  فضای مجازی اختصاص داد و در تیتر یک خود نوشت: «ظهور پدیده احمدی نژادیسم، عزت اصولگرایان» صدای اصلاحات در ادامه به بررسی رفتار او پرداخت و افزود: ضرغامی این روزها بی شباهت به محمود احمدی نژاد نیست و جریان های اصولگرا  هم سعی دارند که ضرغامی را به عنوان یکی از گزینه های انتخاباتی  ریاست جمهوری آینده به پیش ببرند. اقدامات  اخیر عزت الله ضرغامی، رییس سابق صداو سیما  را می‌توان نوعی عملکرد جدید در فعالیت های سیاسی او دانست.

روزنامه آرمان  تیتر یک امروز خود را به بخشی از صحبت‌های سید حسن خمینی در حرم امام خمینی(ره) اختصاص داد و به نقل از او نوشت: «حرف دل مردم را بزنیم همه به میدان می‌آیند» یادگار امام در ادامه افزود: اگر ما بتوانیم با مردم باشیم و حرف دل آنها را بزنیم و مردم در سیمای حاکمیت خواسته‌های خود را ببینند آن اتفاقی می‌افتد که در دفاع مقدس افتاد و همه مردم ایستادگی کردند.

روزنامه قانون نیز به بررسی کارنامه موسیقی صداوسیما پرداخت و در تیتر یک خود آورد: «خراش فالش بر حنجره موسیقی!» قانون در ادامه به گفت و گو با چندین کارشناس موسیقی ، آهنگساز و نوازنده پرداخت. هوشنگ کامکار، آهنگساز و از اعضای شورای عالی خانه موسیقی ایران در گفت و گو با این روزنامه اظهار کرد: صدا و سیمای ایران ۴۰ سال است که اعتباری ندارد. برای همین از معرفی این افراد هیچ واهمه ای نداشته چون چیزی برای از دستن دادن ندارد.من دوست دارم درباره مساله ای صحبت کنم که کسی درباره آن چیزی نمی داند.اما این مساله را بسیاری می دانند، بسیاری از مردم این کلیپ را دیده اند و حتی خندیده اند، اما باید به حال آنچه بر سر موسیقی این مرز و بوم آورده اند های های گریه کرد. متاسفانه فعالان حوزه موسیقی، نخبگان، منتقدان، رسانه‌ها و مطبوعات نتوانستند آنچنان که باید تلاش و مردم را آگاه کنند، نتوانستند کاری کنند که جامعه جهت نگاهش را  به آثار خوب برگرداند. نتیجه اینکه مردم به جای اینکه به خاطر پولی که داده اند حق خود را که تماشای یک اجرای زنده در کنسرت است مطالبه کنند، می خندند و تنها تلاش‌شان این است که خود را با این شلوغی های مجازی همراه کنند.

روزنامه ایران نیز عکس یک و تیتر خود را به صحبت های رییس جمهور  در مراسم تجدید میثاق اعضای دولت با آرمان‌ های  امام راحل و شهیدان که صبح روز گذشته برگزار شد اختصاص داد و در تیتر یک خود نوشت: «سلام به چهل سالگی».  روزنامه ایران در ادامه به بخشی از صحبت های روحانی پرداخته و بخشی از حرفهای وی را مهم دیده که به هنر امام(ره) در اعتماد به مردم اشاره می کند. 

کد خبر 366261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.