به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران، سید مجید صدری با اشاره به فراهم شدن این امکان، اظهار کرد: می توان در هر نقطه از کشور با شماره گیری تلفن ۲۰۱۱۷ و یا با استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* از طریق شبکه همراه اول، اقدام به ثبت و پیگیری خرابی تلفن ثابت نمود.
وی افزود: سیستم یکپارچه ثبت و پی گیری خرابی این امکان را در اختیار مخابرات ایران قرار می دهد تا با استفاده از اطلاعات داشبورد مدیریتی، بتوان وضعیت خرابی، زمان رسیدگی و رفع آن را در مناطق مختلف کشور به صورت متمرکز رصد کرد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: می توان به این شیوه موارد ویژه را پیگیری نمود تا در نهایت با کاهش مدت زمان رفع خرابی، رضایت مشترکین حاصل شود.
نظر شما