اجرای ۴۰ برنامه فرهنگی، تفریحی در دهه فجر

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر و تقارن آن با ایام دهه فاطمیه، برنامه های فرهنگی، تفریحی، مذهبی و ورزشی در سطح منطقه برگزار می‌‎شود.

حمید اشرفی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: این برنامه‌ها با بیش از ۱۵ عنوان در قالب ۴۰ اجرا برنامه‌ریزی شده و از دوم تا ۳۰ بهمن اجرا می‌شود.

وی تصریح کرد: در ویژه برنامه‌های انقلابی امسال سعی کردیم آیتم‌های مختلفی ویژه مخاطبان عام، دانش‌آموزان، خانواده معظم شهدا و ... در سنین مختلف برنامه‌ریزی کنیم تا تمام شهروندان بتوانند در این برنامه‌ها شرکت کنند.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان با اشاره به بخشی از عناوین برنامه‌های تدارک دیده شده برای ایام دهه فجر خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه‌ها چهلستون امید (جشن بزرگ انقلاب اسلامی)، چهلچراغ، جشن ویژه محلات، بهار آزادی (جشنواره تفریحی ورزشی دانش آموزی)، سینما انقلاب و لاله‌های فاطمی (یادواره شهدای سادات و ۵۰۰ شهید دفاع مقدس رهنان) است.

وی افزود: همایش دوچرخه‌سواری، در یاد لاله‌ها (مراسم عطر افشانی گلزار شهدای رهنان)، جشنواره بازی‌های فکری و خلاق و مسابقات فوتبال و داژبال از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده در این منطقه به مناسبت بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

کد خبر 365507

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.