وزارت ارشاد برای آزمون استخدامی فراخوان داد

وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به منظور رفع کمبود نیروی انسانی در تعدادی از ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان‌ها و در پست‌های کارشناس امور فرهنگی و کارشناس امور هنری با انتشار فراخوانی نیروی جدید می‌پذیرد.

به گزارش ایمنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام این خبر افزود: ششمین آزمون استخدامی متمرکز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همزمان با سایر دستگاه‌های اجرایی کشور، روز جمعه ١٧ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.
این گزارش می افزاید : متقاضیان و علاقمندان می‌توانند از امروز تا پایان روز سه‌شنبه نهم بهمن ماه سال جاری با مراجعه به پایگاه اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی الکترونیکی www.hrtc.ir از نحوه ثبت‌نام و شرکت در آزمون و چگونگی برگزاری آن مطلع شوند.
بر اساس اجرای ماده ٤٤ قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل شیوه برگزاری آزمون عمومی و تخصصی، استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور انجام می‎شود؛ ثبت نام ششمین آزمون مشترک فراگیر برای جذب در٢٠ دستگاه اجرایی در نظر گرفته شده است که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز از جمله این دستگاه‌ها به شمار می‌رود.

کد خبر 365184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.