آسیب‌دیدگی لوله گاز در ایستگاه خط دو مترو جزئی است

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان و حومه گفت: حادثه برخورد بیل مکانیکی به یکی از لوله های گاز در ایستگاه عاشق اصفهانی خط دو قطارشهری اصفهان باعث آسیب دیدگی جزئی شد و خوشبختانه خسارتی بر جا نگذاشت.

محمدرضا بنکدار در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: در جریان حفاری ایستگاه عاشق اصفهانی خط دو قطار شهری اصفهان، به دلیل برخورد بیل مکانیکی به یکی از لوله‌های گاز، این لوله دچار آسیب‌دیدگی جزئی شد.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان و حومه با بیان اینکه برای احتیاط بیشتر و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی محوطه اطراف حادثه محصور شده است، خاطرنشان کرد:  در این حادثه خوشبختانه آسیبی به کسی وارد نشد و در حال حاضر همه چیز تحت کنترل است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر عوامل شرکت گاز مشغول فعالیت بوده و لولههای گاز را کنترل میکنند تا شریان اصلی گاز را قطع و سپس نسبت به تعمیر لوله آسیب دیده اقدام کنند.

حادثه کنترل شد

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان نیز در این باره به خبرنگار ایمنا گفت: حادثه شکستگی لوله اصلی گاز میدان عاشق اصفهانی ساعت ۱۷:۲۶ دقیقه عصر امروز به ستاد فرماندهی آتش نشانی اصفهان اعلام شد.

محسن گلابی افزود: پس از اطلاع از وقوع این حادثه اکیپ‌هایی از ایستگاه‌های هفت و ۱۹ به محل اعزام و ساعت ۱۷:۲۹ دقیقه ماموران آتش نشانی در محل حاضر شدند.

وی تصریح کرد: با توجه به نشت گاز، هفت دستگاه اطفائیه و خودرو نور رسان و ۱۹ نفر نیرو از ایستگاه‌های شماره شش، هشت و ۲۴ آتش نشانی نیز به محل اعزام و اقدامات ایمنی در محل انجام شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: با حضور نیروهای حوادث گاز حادثه کنترل شده و نیروهای اعزام شده تا این لحظه در حال انجام عملیات هستند.

گاز تا ۴ ساعت آینده وصل می شود

موسوی، مدیر روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان در مورد لوله گاز آسیب دیده در خیابان عاشق اصفهانی گفت: در حین انجام عملیات و حفاری برای قطار شهری در این منطقه، لوله گاز دچار آسیب و ترکیدگی شده است.

وی افزود: گازرسانی به بخشی از منطقه تا انجام تعمیرات قطع شده است اما حداکثر تا چهار ساعت آینده تعمیرات انجام شده و مشکل گازرسانی به این منطقه برطرف خواهد شد.

کد خبر 364795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.