برگزاری مسابقه استعدادیابی طراحی لباس در اصفهان

مدیر گالری هرمس گفت: تمام توان ما پرورش هنرجویان توانمند است که بتوانند با مهارتهای کسب شده قدمی در طراحی پارچه و لباس کشورمان با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی، برداشته باشند.

محمدعلی فرخ‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری مسابقه استعدادیابی طراحی لباس در اصفهان اظهار کرد: هدف از برگزاری این مسابقه بسط و گسترش فعالیت‌های هنری مناسب با اهداف مرکز هنری "او" و شناسایی، معرفی و تشویق استعدادهای هنرمندان جوان است همچنین زمینه‌ای مناسب برای شکوفایی جوانان در بستر کارگاهی و نمایشگاهی فراهم کنیم.

مدیر گالری هرمس افزود: شرکت در این مسابقه برای افراد زیر ۳۰ سال آزاد است و علاقه مندان برای شرکت دو لباس با موضوع نقش زمستان باید طراحی کنند که شامل لباس اجتماعی و لباس مفهومی خواهد بود.

وی ادامه داد: آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقه سوم بهمن ماه است و در روز پنج بهمن مسابقه از ساعت ۹ تا ۱۴ برگزار می‌شود و در نهایت دو نفر به عنوان برگزیده توسط هیئت داوران و یک نفر توسط مخاطبان برگزیده می‌شود.

فرخ‌نژاد با اشاره به برگزاری کارگاه‌های آموزشی در کنار این مسابقه گفت: در کنار این مسابقه سه کارگاه آموزشی با عنوان"سبک شناسی لباس"، "طراحی لباس عروس، جنسیت سازی با تکنیک "آبرنگ" و "چاپ پارچه" برگزار می‌شود و اختتامیه نمایشگاه نیز ۱۱ بهمن همراه با اعلام برندگان برگزار خواهد شد.

مدیر گالری هرمس با بیان اینکه استعداد یابی در این حوزه یکی از رسالت‌های مرکز هنری "او" است، تصریح کرد: رسالت آموزشی این مرکز هنری این است که نوجوانان و جوانان مستعد با اسپانسری مرکز هنری"او"، با یک سال آموزش رایگان پرورش یابند و وارد بازار کار شوند.

وی اضافه کرد: تمام توان ما پرورش هنرجویان توانمند است که بتوانند با مهارتهای کسب شده قدمی در طراحی پارچه و لباس کشورمان با رویکرد حمایت از تولیدات داخلی، برداشته باشند. رسالت آموزشی ما در این رویدادهای هنری، بومی سازی و تزریق فرهنگ ایرانی و اسلامی در طراحی لباس و پارچه است.

کد خبر 364762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.