تلاش برای واگذاری ترمیم تراشه‌ها به شهرداری

مسئول نظارت راه و آسفالت معاونت عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: شرکت‌های تاسیساتی شامل اداره آب، برق و مخابرات متولی و متعهد به ترمیم آسفالت هستند، اما در تلاش هستیم که این رویه را تغییر داده و شهرداری خود ترمیم تراشه‌ها را به صورت تخصصی انجام دهد و شرکت‌های تاسیساتی تنها هزینه آن را پرداخت کنند.

احمد شاه نظری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه عملیات آسفالت معابر اصلی امسال در خیابان کاوه، میدان المپیک، خیابان چمران و اتوبان شهید دستجردی انجام شده است، اظهار کرد: پس از بازدید و بررسی از هر منطقه‌، معابری به عنوان اولویت انتخاب شده که با کسب مجوز و در شرایط مناسب آب و هوایی، روکش آسفالت معابر انجام می‌شود.

وی با اشاره به آسفالت کشی برخی خیابان‌های مناطق ۱۵ گانه شهر تصریح کرد: پس از بازدید منطقه یک، خیابان آیت الله زاهد و ظهیر الاسلام، منطقه دو ، خیابان صمدیه لباف در حد فاصل خیابان شهید خرازی تا کهندژ، منطقه چهار، خیابان مهران حدفاصل بازارچه تا خیابان ملک و خیابان رکن الدوله حد فاصل خیابان بزرگمهر تا حمزه اصفهانی، منطقه پنج ، خیابان توحید، ملت و دور برگردان ورودی سپاهان شهر،  منطقه شش  ، خیابان شهید غلامی و خیابان آبشار، منطقه هفت ، خیابان نیکبخت و خیابان آل رسول، منطقه هشت ، خیابان بهرام آباد و خیابان ۱۷ شهریور، منطقه ۱۰ خیابان عطار و خیابان پروین، منطقه ۱۱ خیابان کهندژ، منطقه ۱۲ خیابان بنت الهدی ملک شهر، منطقه ۱۳ باند غربی خیابان پیروزی، خیابان سهروردی، باغ زیار، منطقه ۱۴ خیابان آل یاسین، منطقه ۱۵ خیابان معراج و قسمتی از خیابان شریعتی به عنوان اولویت درجه یک برای آسفالت انتخاب شده‌اند که قسمتی از آسفالت این خیابان‌ها در ماه‌های نخست سال  اجرا و مابقی نیز به محض تعدیل شرایط جوی انجام می‌شود.

وی اضافه کرد: پلیس راهور برای تعویض روکش آسفالت معابر اصلی شهر در طول روز مجوز نمی‌دهد، بنابراین اجرای عملیات منوط به انجام کار در شب است البته در حال حاضر به دلیل برودت دما امکان انجام آن وجود ندارد، اما روکش معابر فرعی در مناطق که نیازی به دریافت مجوز از پلیس راهور نیست در حال اجرا است و لکه گیری و اصلاح روکش آسفالت در مناطق ۱۵ گانه انجام می‌شود.

دست اندازها و چاله‌های معابر شهر

مسئول نظارت راه و آسفالت معاونت عمران شهرداری اصفهان گفت: شرکت‌های تاسیساتی شامل اداره آب، برق و مخابرات متولی و متعهد به ترمیم آسفالت هستند، اما در تلاش هستیم که این رویه را تغییر داده و شهرداری خود ترمیم تراشه‌ها را به صورت تخصصی انجام دهد و شرکت‌های تاسیساتی تنها هزینه آن را پرداخت کنند.

شاه نظری افزود: اکیپ‌های تعمیراتی سطح آسفالت را بیشتر از سطح خیابان در نظر می گیرند، اما در برخی مواقع که این مهم به صورت اصولی رعایت نشده، دست اندازی جزیی در خیابان ایجاد می‌شود، حتی ممکن است نشست آسفالت جدید بیشتر از حد انتظار اتفاق بیفتد و موجب ایجاد چاله شود.

کد خبر 364467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.