بیشترین تصادفات در حاشیه ۵ تا ۱۰ کیلومتری شهرضا

شهرضا – رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا گفت: بیشترین موارد تصادف و فوت ناشی از آن در فاصله پنج تا ۱۰ کیلومتری نزدیک این شهرستان رخ می‌دهد.

حبیب صادقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا از شهرضا، اظهار کرد: از پنج هزار و ۷۷۴ مأموریت اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا تا پایان آذرماه امسال، یک هزار و ۷۹۹ مأموریت در حوادث ترافیکی بوده است.

وی ادامه داد: در این مدت ۳۲ حادثه و تصادف رانندگی منجر به فوت در محورهای مواصلاتی این شهرستان رخ داده است در حالی که بیش از ۸۰ درصد موارد فوت ناشی از تصادفات و حوادث جاده‌ای نیز در فاصله پنج تا ۱۰ کیلومتری حاشیه شهر اتفاق افتاده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا خاطرنشان کرد: ۵۸۷ فقره تصادفات شهرستان در این مدت و یک هزار و ۲۱۲ مورد مصدومیت‌ها نیز در همین فاصله مکانی اتفاق افتاده است که ضرورت توجه بیشتر به آن را نشان می‌دهد.

صادقی اضافه کرد: چهار هزار و ۱۳۷ مأموریت اورژانسی شهرستان مربوط به حوادث شهری بوده و ۳۶۰ مورد از حوادث شهرستان نیز مربوط به رانندگان وسایل نقلیه است.

وی یادآور شد: ۵۴۱ فقره از مأموریت‌های اورژانسی مربوط به حوادث راکبان موتورسیکلت، ۵۹۸ مورد مربوط به سرنشینان خودروها و ۲۳۷ مورد مربوط به عابران پیاده بوده است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی شهرضا با تأکید بر ضرورت افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی این شهرستان تصریح کرد: بیشترین مأموریت‌های اورژانسی از کمربندی مقابل روستای مهیار و شهرک رازی گزارش شده است.

کد خبر 364317

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.