اگر با همسرتان مشکل دارید در این همایش شرکت کنید

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان گفت: همایش "بازسازی روابط آسیب دیده همسران" به منظور بهبود روابط همسران در سالن همایش‌های حرم مقدس زینبیه برگزار می‌شود.

مرتضی رشیدی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: همایش بازسازی روابط آسیب دیده همسران با حضور «دکتر حمید حبشی» از کارشناسان برجسته کشوری در حوزه خانواده فردا _پنجشنبه ۲۰ دی‌ماه ۹۷_ از ساعت ۱۴ تا ۱۸ برگزار می‌شود.

وی‌ تصریح کرد: مخاطب این همایش بزرگ همسران هستند و بازسازی روابط آسیب دیده آنها هدف اصلی این برنامه است.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان ادامه داد: بسیاری از اوقات و در مقاطع مختلف زندگی بین همسران مشاجره‌ها و اختلافاتی پیش می‌آید که به مرور زمان انباشته می‌شود، این اختلافات به نقطه‌ای ادامه می‌یابد که به نظر می رسد دیگر قابل بازسازی و ترمیم نیست، در حالی که قصد داریم در این نشست مخاطب را به این نقطه برسانیم که اگر پس از سال‌ها زندگی مشترک روابط انها آسیب دیده است و تصور می‌کنند دیگر نمی‌توانند ادامه دهند و قابل جبران نیست، ‌ می‌توانند روابط آسیب دیده را ترمیم و اصلاح کنند.

وی با تاکید بر اینکه اصلاح و بازسازی روابط بین همسران شروطی دارد، گفت: در این نشست پیش شرط‌های لازم برای بازسازی روابط همسران تشریح و چگونگی رسیدن به یک نقطه دلخواه در روابط بین آنها و راهکارهای آن بیان می شود.

رشیدی خاطرنشان کرد: حضور تمامی همسران در این برنامه کاملا آزاد و رایگان است.

وی همچنین از برگزاری نشست بلوغ و بحران‌های دوره نوجوانی خبر داد و اظهارکرد: این نشست به همت معاونت اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان روز پنجشنبه _۲۰ دی ماه_ از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر با حضور دکتر حمید حبشی، کارشناس برجسته کشوری در حوزه خانواده و تربیت برگزار میشود.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اصفهان افزود: محوریت این نشست تربیت فرزند به ویژه در دوران بلوغ و چالش‌های آن است.

وی گفت: بسیاری از خانواده ها در دوران نوجوانی فرزندان خود، با چالش‌های جدی روبرو هستند که این نشست با هدف ارائه راهکارهایی برای چگونگی برخورد با این بحران ها برگزار می شود.

رشیدی با اشاره به اینکه مخاطب این برنامه خانواده‌هایی هستند که فرزند یا فرزندان نوجوان در خانه دارند، تصریح کرد: خانواده‌ها در دوران نوجوانی فرزندان، با حجم روز افزونی از چالش‌های این دوران از جمله بلوغ جنسی، ‌تکالیف دینی، ‌پرخاشگری، ‌ زودرنجی، تحمل پایین و توقع بالا و مشکلات روان‌شناختی مواجه هستند که در این برنامه به تمامی این موضوعات پرداخته می شود.

وی تاکید کرد: در این نشست علاوه بر تشریح مهمترین چالش‌های دوران نوجوانی، نکات مهمی نیز درباره تربیت جنسی کودک و نوجوان بیان می‌شود که حضور تمامی والدین در این برنامه کاملا آزاد و رایگان است.

کد خبر 364061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.