ونوس مرادی: برای حرفه‌ای شدن باید هزینه کنیم

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن گفت: مبالغ چندانی در تیم هزینه نمی‌شود که بخواهیم از واژه حرفه‌ای گری استفاده کنیم اما تلاش می‌کنیم تا حرفه‌ای فکر کردن را آموزش دهیم.

ونوس مرادی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در مورد شرایط تیم بانوان ذوب آهن و بازی این هفته مقابل تاسیسات اظهار کرد: تاسیسات دریایی در جایگاه اول جدول قرار دارد ضمن اینکه تا اینجای کار بازی‌های خوب و چشم گیری از خود ارائه داده است. از نتایج عالی تاسیسات می‌توان به برد هفته قبل مقابل لارستان اشاره کرد.

سرمربی تیم هندبال بانوان ذوب‌آهن تصریح کرد: آنالیزهای لازم از تیم تاسیسات انجام شده و نکات لازم به بازیکنان به خوبی انتقال داده شده است. بازیکنان تیم کم تجربه اما با استعداد هستند و امیدوارم بتوانند نکات لازم را در زمین پیاده کنند.

وی خاطر نشان کرد: هفته گذشته بازی موفقیت آمیزی نداشتیم و شرایط بازیکنان به دلیل اینکه نیم فصل دوم را خوب آغاز نکردند کمی نسبت به نیم فصل اول فرق کرده؛ ضمن اینکه ما برای بازی مقابل تاسیسات حدیث نوروزی و الهام سلطانی که جز بازیکنان اصلی و کلیدی ذوب آهن هستند را بخاطر مصدومیت در اختیار نداریم. خوشبختانه برای صف آرایی مقابل تاسیسات هیچ بازیکن محرومی نداریم.

مرادی تصریح کرد: حفظ هندبال بانوان در باشگاه با سابقه ذوب آهن، کسب تجربه، تقویت روحیه خودباوری در کنارارتقا ظرفیت‌های انفرادی و تیمی از اهداف مجموعه باشگاه و تیم است. مبالغ زیادی برای تیم داری در این رشته هزینه نمی‌شود که بخواهیم از واژه حرفه‌ای گری استفاده کنیم اما تمام تلاشمان را برای آموزش حرفه‌ای فکر کردن را به بازیکنان انجام می‌دهیم. در این مقطع زمانی به دنبال آموزش‌های صحیح و جذب استعدادها هستیم.

وی تصریح کرد: اصفهان همیشه پتانسیل داشتن تیم‌های خوب در رشته هندبال را دارد و به نظرم داشتن دو تیم از اصفهان در لیگ هندبال بانوان خواسته نامعقولی نباشد. من همیشه دوست دارم برای پیشرفت و توسعه هندبال فعالیتی داشته باشم ضمن اینکه همیشه به اینکه یک مربی شوم و در کنار زمین بازیکنانم را هدایت کنم، فکر می‌کرده‌ام. البته مسئولیت‌های مربی گری مسلماً سخت‌تر خواهد بود و چالش‌های ذهنی و روانی بیشتری را در بر می‌گیرد.

کد خبر 363363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.