تغییر حریف و زمان بازی در کمتر از ۴۸ ساعت!

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین گفت: تغییر حریف و زمان بازی در کمتر از ۴۸ ساعت پیش باعث شده ما بدون شناخت فنی راهی بوشهر شویم.

حسین چرخابی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به بازی نسبتاً سنگینی که در همدان مقابل پاس داشتیم سه نفر از بازیکنان تیم مصدوم شدند و دو نفر از بازیکنان به دلیل سرماخوردگی شدید در اختیار تیم نخواهند بود و در مجموعه برای بازی فردا مقابل پدیده وحدت بوشهر پنج بازیکن اصلی را در اختیار نخواهیم داشت، اما به امید خدا تمام تلاشمان را برای برد می کنیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان نوین در مورد تغییر حریفش تصریح کرد : کمتر از ۴۸ ساعت پیش حریف ما از پرسپولیس برازجان به پدیده وحدت بوشهر تغییر پیدا کرد در صورتی که به ما اعلام شده بود بعد از قرعه کشی تغییری را نخواهیم دید و شاید به همین دلیل بازی ما از سه شنبه به چهارشنبه به تعویق افتاد.

چرخابی اظهار کرد: برای بازی پیش رو، ما تیم پرسپولیس برازجان را آنالیز کرده بودیم و اطلاعات خوبی را در اختیار داشتیم، اما اکنون هیچ شناختی از مباحث فنی تیم پدیده وحدت در بوشهر نداریم و تنها شناخت اندک ما از این تیم بوشهری منحصر به مسائل مالی و مالک متمول پدیده وحدت است. 

وی افزود: با توجه در اختیار نداشتن تعدادی از بازیکنان و تغییر ناگهانی حریف و زمان بازی، تیم سپاهان نوین از هیچ تلاشی برای کسب هر سه امتیاز بازی دریغ نخواهد کرد .

کد خبر 363244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.