عقب نشین آمریکا از سوریه خفت بار است

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خروج امریکا از سوریه عقب نشینی خفت بار کشوری است که بدون اجازه و رضایت مردم و دولت قانونی در آن حضور پیدا کرده بود.

به گزارش ایمنا،رئیس ستاد کل نیروهای مسلح روز یکشنبه پس از ورود به بندر عباس، در فرودگاه این شهر  خروج آمریکا از سوریه را برای ماموریت های دفاعی و امنیت منطقه بی اهمیت توصیف کرد و گفت: در هر جایی که امریکایی ها حضور پیدا کردند موجب ناامنی بودند و حتماً ترک منطقه سوریه و سایر قسمت های منطقه موجب ارتقای امنیت و آرامش خواهد شد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در خلیج فارس هم به همین صورت هست و خود کشورهای منطقه امنیت آن را تامین می کنند و حضور امریکا در منطقه چیزی جز ناامنی ندارد.
سرلشگر باقری هدف از سفر به استان هرمزگان را ملاقات و ارزیابی وضعیت نیروهای مسلح مستقر در استان اعلام کرد و گفت: در این استان از ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع واحدهای مختلف هوایی، دریایی و زمینی و انتظامی و مرزبانی حضور دارند که در این سفر از نزدیک با آنها دیدار می کنم.
وی گفت: نیروهای مسلح در هرمزگان به لحاظ قرار گرفتن در کنارخلیج فارس و تنگه هرمز باید ماموریت های مهم دفاعی را به بهترین وجه انجام دهند.

منبع:ایرنا

کد خبر 363061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.