دکل‌های مخابراتی شهر اصفهان ساماندهی می‌شود

رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ساماندهی دکل‌های مخابراتی شهر اصفهان در دستور کار تیم مدیریت شهری قرار دارد.

عباسعلی جوادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص ساماندهی دکل‌های مخابراتی و برنامه‌های شورای شهر در این زمینه اظهار کرد: این دکل‌ها در همه کشورهای جهان وجود دارد و مقاله‌ای که ثابت کند امواج حاصل از این دکل‌ها برای انسان آسیب‌زا باشد، نیست.

وی با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۴۰۰ دکل در سطح شهر اصفهان نصب شده است، افزود: به منظور حفظ زیبایی بصری شهر اصفهان بیش از ۱۰۰ دکل به صورت مشترک با ایرانسل و رایتل نصب شده است.

 رییس کمیسیون بهداشت، سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ارتفاع‌سازی‌ها در شهر اصفهان محدودیت‌هایی را برای ارایه خدمات شرکت‌های مخابراتی ایجاد می‌کند، ادامه داد: به منظور بهبود ارایه این خدمات همکاری‌های لازم را با شرکت‌های مخابراتی انجام می‌دهیم.

وی با بیان اینکه تعدادی از دکل‌های مخابراتی از شهرداری اصفهان مجوزهای لازم را دریافت نکرده و مورد اعتراض شهروندان هستند، ادامه داد: در جلسه‌ای که با مسئولان شرکت‌های مخابراتی در کمیسیون بهداشت و سلامت شورای اسلامی شهر اصفهان برگزار شد برنامه‌ریزی برای صدور مجوز برای این دکل‌ها انجام شد.

جوادی تصریح کرد: همچنین امکان جابه‌جایی دکل‌های مخابراتی که توسط همسایگان مورد اعتراض بوده است نیز در دستور کار است.

کد خبر 362919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.