یک فرصت ناب برای شرکت های دانش بنیان در نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین کرمان

دبیر شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی ها از ارائه تسهیلات ویژه برای شرکت‌کنندگان و شرکت‌های دانش‌بنیان حاضر در نمایشگاه خبر داد.

عباس نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص برگزاری نخستین نمایشگاه ملی فن‌آوری‌های نوین در روابط ‌عمومی و ارتباطات، اظهار کرد: ایده اولیه برگزاری نمایشگاه ملی فن‌آوری‌های نوین در روابط ‌عمومی و ارتباطات چهار ماه گذشته با هدف تشویق استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان برای فعالیت در زمینه روابط عمومی و ارتباط با مردم و دستگاه‌های اجرایی به ذهن رسید؛ حدود دو ماه و نیم گذشته نیز برنامه‌ریزی‌های جدی برپایی نمایشگاه انجام شد.

وی با اشاره به حضور دستگاه‌های اجرایی از جمله اداره ثبت شرکت‌ها، اداره ثبت اختراعات، شهرداری تهران، استانداری، دادگستری، خبرگزاری ایمنا، شهرداری زاهدان، نیروی انتظامی، انجمن روابط‌عمومی های کشور و ... در این نمایشگاه، ادامه داد: در کنار معرفی فعالیت‌های هر یک از شرکت‌کنندگان در نمایشگاه، استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیانی که در زمینه فن‌آوری‌های نوین در روابط ‌عمومی و ارتباطات فعالیت‌هایی داشته‌اند، به دستگاه‌های اجرایی معرفی می‌شوند تا محیط مناسبی برای تعامل با کارفرما و شرکت‌های دانش‌بنیان ایجاد شود.

دبیر شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه فن‌آوری‌های نوین در روابط‌عمومی با اشاره به اینکه تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان از سراسر کشور می‌توانند در این نمایشگاه شرکت کنند، افزود: تا کنون ۲۵ شرکت اعلام آمادگی کرده‌اند؛ همچنین مکان غرفه به صورت رایگان در اختیار شرکت‌کنندگان قرار می‌گیرد.  

وی ضمن دعوت از همه شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها در این نمایشگاه، خاطرنشان کرد: حضور در این نمایشگاه فرصت خوبی برای ارائه فعالیت‌ها و همچنین برقراری ارتباط با دستگاه‌های اجرایی است؛ همچنین زمینه اخذ قرارداد طرح‌های استارت‌آپی مرتبط با حوزه شهری با شهرداری در نمایشگاه فراهم می‌شود.

نظری با اشاره به ایده‌های جذاب و راه‌گشای شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌ها تصریح کرد: این شرکت‌ها می‌توانند از فرصت برگزاری نخستین نمایشگاه ملی فن‌آوری‌های ارتباطی در کرمان، برای عقد قرارداد با دستگاه‌های اجرایی استفاده کنند.

کد خبر 362913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.