بازیکنان ما به خودباوری رسیده‌اند/ قهرمانی، پرورش همین جوان‌ها است

دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان پنجشنبه -۶ دی ماه- در حالی آغاز می‌شود که نامی‌نو میزبان پیکان تهران است.

سمیرا ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص دیدار با  تیم رده دومی پیکان تهران اظهار کرد: تیم نامی‌نو امسال با هدف جوانگرایی وارد لیگ برتر شد، به جز سه نفر از بازیکنانمان که سابقه حضور در لیگ برتر را داشته‌اند بقیه بازیکنان تازه امسال تجربه این مسابقات را پیدا کرده‌اند و همگی بومی استان اصفهان و از رده سنی نوجوانان و جوانان هستند.

وی افزود: باشگاه ما را خیلی خوب حمایت کرده، هدفمان اجرای یک برنامه بلندمدت است و امسال هدف ما فقط حضور و کسب تجربه بود. خوب است که به جوانان اصفهانی فرصت داده شد تا خودشان را محک بزنند، اصفهان پتانسیل بالایی در ورزش والیبال دارد چراکه در تمام رده‌های سنی در مسابقات قهرمانی کشور قهرمانی های بسیاری کسب کرده ایم.

مربی تیم والیبال بانوان نامی‌نو اصفهان تصریح کرد: از نظر ما قهرمانی، پرورش همین جوان‌ها است و به امید خدا در آینده هم به سکوی قهرمانی امید خواهیم داشت.

ایمانی با اشاره به جذب بازیکن در نیم ‌فصل دوم، تأکید کرد: دو بازیکن قدرتی که بومی استان هستند به ما اضافه شده‌اند، تیم پیکان هم چون از اول قوی بسته شده و اکثر بازیکنانش ملی‌پوش هستند در نیم‌فصل تغییراتی نداشته است.

وی خاطرنشان کرد: در بازی دور رفت نتیجه را واگذار کردیم اما در این مسابقه انتظار داریم که بچه‌ها بدون استرس و باتجربه‌ای که در بازی‌های قبل به دست آوردند بازی بهتری را به نمایش بگذارند. همچنین به آن‌ها گوشزد کرده‌ایم که چه اندازه توانمند هستند و با توانایی زیادی که دارند می‌توانند به موفقیت برسند؛ به هر حال بازیکنان به خودباوری رسیده‌اند و مطمئن هستم که خیلی بهتر از مسابقه دور رفت بازی می‌کنند.

کد خبر 362721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.