آیت الله هاشمی شخصیتی موثر برای نظام بود

تیران-امام جمعه رضوانشهر گفت: آیت‌الله هاشمی شاهرودی شخصیت موثر، علمی و با وفا برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام‌ محمد شیاسی امروز (چهارشنبه) در آیین تکریم شخصیت آیت‌الله هاشمی شاهرودی که با حضور جمعی از مردم و مدیران ادارات تیران‌وکرون برگزار شد اظهارکرد: آیت الله هاشمی در دوران خدمت خود منشا برکات زیادی برای دستگاه قضایی، شورای نگهبان و مجمع تشخیص مصلحت نظام بود.

وی افزود: آیت‌الله هاشمی شاهرودی شخصیت موثر، علمی و با وفا برای نظام جمهوری اسلامی ایران بود که همواره بر خدمت رسانی به مردم و تسهیل شرایط اداری و خدماتی دستگاه‌های مختلف به ویژه دستگاه قضایی سعی و تلاش داشت.

امام جمعه رضوانشهر با بررسی ابعاد مختلف پیام مقام‌معظم رهبری پیرامون شخصیت ایشان تصریح‌کرد: اثرگذاری علمی، مدیریتی و با وفایی آیت‌الله هاشمی در پیام رهبر انقلاب مورد تاکید قرار گرفته بود که این پیام شخصیت موثر ایشان را تشریح‌ کرده است.

وی ادامه‌داد: جایگاه علمی آیت‌الله هاشمی به قدری بود که در سن ۲۷ سالگی به درجه اجتهاد رسیده و در تدریس بسیار خلاقانه و موثر عمل می کرد.

حجت الاسلام شیاسی با بیان اینکه انسان با داشتن فرزند صالح، صدقه جاریه و علمی که مایه منفعت برای مردم باشد می‌تواند پرونده اعمال خوب خود را باز بگذارد، گفت: آیت الله هاشمی شاهرودی این ویژگی‌ها را با همدیگر داشت که پس از رحلتشان خیر اقدامات علمی و عملی به مردم و روح ایشان خواهد رسید.

وی یادآورشد: مدیران دستگاه‌های اداری، روحانیون و اساتید نیز باید با الگوگیری از چنین شخصیت والای علمی فرصت پیشرفت برای جامعه را فراهم سازند و نام نیکو از خود به جای بگذارند.

کد خبر 362698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.