بهره‌برداری از طبقه دوم ورزشگاه نقش جهان در نیم‌فصل دوم

مدیرعامل باشگاه سپاهان گفت: در نیم‌فصل همه تیم‌ها با توجه به شرایطی که دارند خودشان را تقویت می‌کنند، امسال هم رقابت در بالای جدول سنگین است و حتی بین تیم‌های پایین جدول که تیم‌های خوبی هستند واقعا رقابت فشرده‌ای در جریان است.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص قهرمانی سپاهان در نیم‌فصل نخست و تدابیر باشگاه برای ادامه این روند اظهار کرد: قهرمانی نیم فصل برای تیم انگیزه‌ای مضاعف ایجاد کرد تا فصل را با انگیزه بیشتری ادامه دهد و به پایان برساند، به امید خدا در پایان فصل اگر تیم به عنوان قهرمانی دست یافت با هیئت‌مدیره برنامه‌ریزی خاصی را صورت می‌دهیم تا این روند ادامه پیدا کند البته طبق آیین‌نامه برای بردهایی که در خانه و بیرون از خانه کسب می‌کنند پاداش‌هایی در نظر گرفته شده است.

وی در خصوص روند تکمیل ورزشگاه نقش جهان تاکید کرد: شرکت توسعه و تجهیز متعهد است که ورزشگاه نقش جهان را کامل و تمام نقایص آن را برطرف کند، مسئله فقط طبقه دوم نیست بلکه راه‌های دسترسی، پارکینگ‌ها و بسیاری مسائل دیگر هست که باید روی آن‌ها کار شود. طبقه دوم صندلی‌گذاری شده و چون قرار است طبقه دوم ورزشگاه سرپوشیده شود نیاز داشت که سازه‌های طبقه دوم تقویت شود.

مدیرعامل باشگاه سپاهان افزود: حدود ۸۵ تا ۹۰ درصد کار انجام شده و تنها بخش کوچکی از آن باقی مانده که در حال انجام است تا کاملا تکمیل شود، من فکر می‌کنم برای شروع نیم‌فصل دوم، طبقه دوم ورزشگاه آماده بهره‌برداری خواهد بود.

تابش به لزوم تقویت تیم فوتبال سپاهان برای ادامه راه موفق اشاره و تأکید کرد: معمولا در نیم‌فصل همه تیم‌ها با توجه به شرایطی که دارند خودشان را تقویت می‌کنند، امسال هم رقابت در بالای جدول سنگین است و حتی بین تیم‌های پایین جدول که تیم‌های خوبی هستند واقعا رقابت فشرده‌ای در جریان است. قلعه‌نویی هم در رابطه با تقویت تیم پیشنهاداتی داشته که سعی داریم با برنامه‌ریزی تا جایی که ممکن است شرایط بهتری را برای تیم فراهم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: برای اردوی خارج از کشور برنامه‌ای نداریم، با توجه به فاصله زمانی زیادی هم که بین دو نیم ‌فصل وجود دارد و لیگ ۵۳ روز تعطیل است عملا تیم‌ها باید تمرینات بدنسازی میان فصل را داشته باشند و خودشان را از همه نظر آماده کنند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان ادامه داد: اردویی را در کیش در نظر گرفته‌ایم که به مدت ۱۰ روز این اردو به طول خواهد انجامید.

کد خبر 361618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۹/۲۶
    2 0
    جالبه فقط داریم اخباری درمورد لزوم تکمیل نقش جهان میشنویم اما ندیدم جایی خبری که شرکت توسعه داره توی نقش جهان کار میکنه کاشکی اصفهان هم مثل تهران عزیز بود چطور آزادی تو یک ماه آماده شد اما این ورزشگاه 30 ساله آماده نمیشه به این میگن عدالت