فارغ‌التحصیلان دانشگاه فنی و حرفه‌ای مستقیما به بازار کار هدایت می‌شوند

کاشان - فرماندار ویژه شهرستان کاشان گفت: با بهره‌گیری از توان علمی و عملی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در منطقه می‌توان بخش مهمی از نیاز فنی و تخصصی شهرستان را به صورت حرفه‌ای ارتقا داد و در نهایت بهره‌وری بالاتری در تولید و اشتغال ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان کاشان، علی اکبر مرتضایی در برنامه بازدید از دانشکده فنی و حرفه‌ای شهید رجایی کاشان اظهار کرد: یکی از پتانسیل‌های موجود در دانشگاه فنی و حرفه‌ای داشتن فارغ‌التحصیلانی است که علاوه بر دارا بودن دانش تئوری و مبانی نظری آن، دانش کاربردی را نیز در عرصه عمل دارند و در واقع خروجی این دانشکده فارغ التحصیلانی هستند که مستقیما به بازار کار هدایت می‌شوند.

وی تصریح کرد: در شهرستان کاشان پتانسیل‌های زیادی وجود دارد که یکی از مهمترین آن، وجود تعداد زیاد واحدهای تولیدی است که بخش زیادی از اشتغال منطقه را پوشش داده است و دانشکده فنی و حرفه ای شهید رجایی می‌تواند در خط مقدم این صنعت باشد.

فرماندار کاشان افزود: با بهره‌گیری از توان علمی و عملی دانشگاه فنی و حرفه‌ای در منطقه می‌توان بخش مهمی از نیاز فنی و تخصصی شهرستان را به صورت حرفه‌ای ارتقا داد و در نهایت بهره‌وری بالاتری در تولید و اشتغال ایجاد کرد.

مرتضایی خواستار اتمام پروژه‌های نیمه تمام  و مستقل شدن دانشکده‌های فنی و حرفه‌ای در کاشان شد.

کد خبر 361554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.