راه سختی پیش رو داریم

سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامی نو گفت: راه سختی پیش روی ما قرار دارد، نیاز به زمان داریم و برای رسیدن به هدفمان باید پله پله بالا برویم. 

سپیده جعفری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا پس از پیروزی تیمش برابر نارسینا اظهار کرد: امروز نارسینا بازی خیلی بهتری نسبت به نیم فصل اول در مقابل ما انجام داد و حتی بازی در زمان هایی به برابری رسید. با اختلاف کمتری در این بازی پیروز شدیم اما مهمترین موضوع نیز همین پیروزی بود که با تیزهوشی بازیکنانم محقق شد.
وی افزود: هفته آینده برابر تیم خانه بسکتبال بندرعباس بازی داریم که تیم جوانی است و بسیار سرعت بالایی دارند. محروم و مصدوم خاصی برای بازی بعدی نداریم و بازیکنان آسیب دیده ما به بازی هفته آینده خواهند رسید. 
سرمربی تیم بسکتبال بانوان نامینو تصریح کرد: در بازی امروز به انتظاراتمان نرسیدیم اما راه سختی پیشروی ما قرار دارد، نیاز به زمان داریم و برای رسیدن به هدفمان باید پله پله بالا برویم. 
جعفری ادامه داد: برنامه ما صدرنشینی در گروه است تا در پلی آف، بازی های راحتتری داشته باشیم، هدف اصلی ما رسیدن به مقام قهرمانی است و برای رسیدن به این مقام همه تلاش خود را خواهیم کرد.

کد خبر 361310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.