حسینی: ذوب آهن کشش این همه اشتباه داوری را ندارد

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن گفت: نمی‌گویم این اشتباهات عمدی است اما غیر از خطاهای نصفه و نیمه‌ای که به سود حریف گرفته می‌شود، همه شاهد بودند که روی من خطای پنالتی صورت گرفت و خیلی برای من عجیب بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا حسینی پس از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در هفته پانزدهم لیگ برتر در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در خصوص بازی نمی‌شود حرفی زد؛ تیم حریف ۱۱ نفره دفاع می‌کرد و هر چه حمله کردیم توپ وارد دروازه نشد. با اینکه تمام تلاشمان را کردیم شرمنده هواداران و کارگران ذوب آهن شدیم ولی واقعاً در نیم‌فصل نخست هر کاری کردیم نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم.

وی افزود: به قول آذری خداروشکر که این روزهای سخت تمام شد؛ ۵۰ روز فرصت ریکاوری داریم تا با یک نگرش دیگر وارد نیم‌فصل دوم شویم. مطمئناً جایگاه ذوب آهن این نیست و می‌توانیم جبران کنیم.

بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن در خصوص درگیری‌های نیمه نخست مسابقه، تصریح کرد: یک لحظه کنترلم را از دست دادم و روی زمین افتادم اما ماریون سیلوا متوجه این موضوع نشد، پس از این اتفاق بازیکن نفت مسجد سلیمان یک حرکت زشت انجام داد که اگر کارشناسان این صحنه را ببینند متوجه می‌شوند که او باید اخراج می شد و به همین خاطر ناراحت شدم.

حسینی ادامه داد: پس از این اتفاق با حکیم نصاری درگیری لفظی پیدا کردم و من از او عذر خواهی کردم چراکه او بازیکن خوبی است.

وی خطای صورت گرفته روی خودش در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان را خطا دانست و خاطرنشان کرد: واقعا ذوب آهن کشش این همه اشتباه داوری را ندارد، نمی‌گویم این اشتباهات عمدی است اما غیر از خطاهای نصفه و نیمه‌ای که به سود حریف گرفته می‌شود، همه دیدند که روی من خطای پنالتی صورت گرفت و خیلی برای من عجیب بود.

کد خبر 361209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.