افزایش ۳ درصدی بیمه شدگان جدید الورود

سازمان تامین اجتماعی در گزارشی آماری وضعیت بیمه شدگان جدید الورود در سال ۹۶ را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، براساس اطلاعات استخراج شده توسط دفتر آمار و محاسبات اقتصادی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، در سال ۹۶ تعداد ۷۰۵ هزار و ۴۶۷ نفر به عنوان بیمه شده جدید الورود در این سازمان نام نویسی شده اند. این آمار در سال ۹۵ معادل ۶۸۱ هزار و ۸۰۴ نفر بوده است که افزایش حدود ۳ درصدی را نشان می دهد.

همچنین ترکیب جنسیتی بیمه شدگان جدید الورود در سال ۹۶ از ۶۶ درصد مرد و ۳۴ درصد زن تشکیل شده است. متوسط دستمزد مشمول کسر حق بیمه بیمه شدگان جدید الورود از رقم ۱۰ میلیون و ۸۸۲ هزار و ۵۹ ریال در سال ۹۵ به ۱۲ میلیون و ۱۵ هزار و ۵۴۲ ریال در سال ۹۶ رسیده که رشد ۱۰ و نیم درصدی را نشان می دهد.

در این گزارش آمده است: متوسط سابقه بیمه شدگان جدیدالورود سال ۹۵ معادل ۱۶۴ روز و متوسط سابقه بیمه شدگان جدیدالورود سال ۹۶ حدود ۱۵۳ روز بوده است. متوسط سن بیمه شدگان جدید الورود از ۲۸ ممیز ۲۷ صدم سال در سال ۱۳۹۵ به ۲۸ ممیز ۳۷ صدم سال در سال ۹۶ رسیده و ۱۰ صدم افزایش داشته است.

سازمان تامین اجتماعی دراین گزارش اعلام کرد: در سال ۹۶ اداره کل شرق تهران بیشترین بیمه شده جدیدالورود را داشته است و جوان ترین بیمه شدگان جدیدالورود در سال ۹۶ مربوط به استان یزد با متوسط سن ۲۶ سال و مسن ترین آنها در استانهای لرستان، همدان، کرمانشاه و گیلان با متوسط سن ۳۰ سال بوده اند.

کد خبر 361206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.