اصفهانی‌ها رکورد دار ارایه طرح‌های کارآفرینی به جشنواره شیخ بهایی

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ششم و هفتم دیماه برای اصفهان روزهای بزرگی است زیرا کارآفرینان بزرگ به اصفهان می آیند، گفت: اصفهان در دی‌ماه میزبان نخبه‌ترین افراد کشور است، از این رو توصیه می‌شود مدیران استان از این جشنواره نهایت استفاده را ببرند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش خسروی در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهارکرد: اصفهان هر سال میزبان دو جشنواره بزرگ فیلم‌های کودکان و نوجوانان وجشنواره  فن‌آفرینی شیخ بهایی که از ۱۴ سال پیش تاکنون برگزار می‌شود، است.

وی با بیان اینکه تِم اصلی جشنواره ملی شیخ بهایی به دلیل فناوری یعنی کارآفرینی مبتنی بر تکنولوژی، در ایران نمونه و مشابه ندارد، تصریح کرد: چهاردهمین جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی ششم و هفتم دی ماه برگزار خواهد شد.

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان افزود: برگزاری جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ بهایی در ایران نظیر ندارد و می‌تواند کسب و کارهای جدید را به خوبی معرفی کند.

وی با بیان اینکه بیش از ۶۰ طرح برگزیده شده و به جشنواره امسال راه پیدا کرده است، گفت: در حال داوری و انتخاب طرح‌های برتر نهایی هستیم، البته بیش از ۳۰ درصد آثار متعلق به اصفهان است.

خسروی ادامه داد: یک سوم طرح‌هایی که به فینال راه پیدا می کند، متعلق به اصفهان است، زیرا اصفهانی‌ها موقعیت‌های اقتصادی را به خوبی شناسایی می‌کنند.

وی به نمونه‌ای از طرح‌های ارایه شده به چهاردهمین جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی اشاره کرد و گفت: جوانان خوش فکر قم با راه اندازی یک سایت فروش محصولات روستایی، برای ۱۷ هزار کالا ۱۷ هزار غرفه مجازی راه‌اندازی کرده و این طرح را به جشنواره ارایه کرده اند.

رییس مرکز پژوهش‌های شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه ششم و هفتم دیماه برای اصفهان روزهای بزرگی است زیرا کارآفرینان بزرگ به اصفهان می آیند، تصریح کرد: اصفهان در دی‌ماه میزبان نخبه‌ترین افراد کشور است، از این رو توصیه می‌شود مدیران استان از این جشنواره نهایت استفاده را ببرند.

وی ادامه داد: جشنواره شیخ بهایی یک جشنواره فن‌آفرینی و کارآفرینی است و برای دانشجو فرصت ایده آل همکاری داوطلبانه را به وجود می‌آورد و باعث جهش جوانان به سمت بازار کار می‌شود.

خسروی تاکید کرد: خروجی جشنواره فن‌آفرینی شیخ بهایی، طرح‌هایی نیست که در کتابخانه ها خاک بخورد، بلکه معادل یک چاه نفت سود خواهد داشت.

کد خبر 361140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.