هجوم آلاینده‌ها به اصفهان تا دو روز دیگر

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان گفت: به دلیل پایداری جو و سکون نسبی هوا در مناطق صنعتی و پر جمعیت استان از جمله کلانشهر اصفهان روند افزایش غلظت آلاینده‌ها پیش بینی می‌شود.

ساناز جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا  با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان طی سه روز آینده اظهار کرد: در این بازه زمانی، جو پایدار بر آسمان استان حاکم خواهد شد. بر این اساس در اکثر نقاط، آسمان صاف تا قسمتی ابری و گاهی وزش باد ملایم  پیش بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه به دلیل پایداری جوی و سکون نسبی هوا در مناطق صنعتی و پر جمعیت استان از جمله کلانشهر اصفهان روند افزایش غلظت آلاینده ها پیش بینی می‌شود، افزود: بر این اساس تا پایان آن کاهش کیفیت هوا در مرکز استان  پیش بینی می‌شود.

کارشناس مسئول پیش‌بینی هوای استان اصفهان در خصوص دمای هوا طی ۲۴ آینده اضافه کرد: میانگین دمای هوا تغییر محسوسی نخواهد داشت و بر این اساس دمای هوای شهر اصفهان در گرمترین ساعات به ۱۴ و در سردترین ساعات به یک درجه سانتی گراد می‌رسد.

جعفری خاطرنشان کرد: در این بازه زمانی  چوپانان با دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد گرم‌ترین و بویین میاندشت با دمای هوای هفت درجه سانتی‌گراد زیر صفر خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 361048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.