زمینه فعالیت شرکت ها و کارخانه ها را در ورزش سه گانه تامین کنیم

رییس جدید هیئت ورزش سه گانه استان اصفهان گفت: امیدوارم با علاقه مندی که در شرکت ها و کارخانه ها وجود دارد و دوستانی که در این ورزش حضور دارند، بتوانیم ارتباط خوبی برقرار کنیم و در آینده مشکل اسپانسر نداشته باشیم.

محمد شرفا: نباید از ظرفیت شهرستان ها غافل شد

محمد شرفا پس از انتخاب به عنوان رییس هیئت ورزش سه گانه استان اصفهان پدر گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: اصفهان شهر ورزش خیزی است و ظرفیت خیلی خوبی در ورزش دارد. خوشبختانه باشگاه سپاهان به عنوان اسپانسر برای تیم دختران وارد عمل شده که همین ظرفیت برای ذوب آهن هم وجود دارد.

وی افزود: شرکت ها و کارخانه های خیلی بزرگی در اصفهان داریم و در صورتی که بتوانیم زمینه فعالیت شرکت ها و کارخانه ها را در ورزش سه گانه تامین کنیم، در آینده ای نه چندان دور از ظرفیت اسپانسرها استفاده خواهیم کرد. امیدوارم با علاقه مندی که در این ارگان ها وجود دارد و دوستانی که در این ورزش حضور دارند، بتوانیم ارتباط خوبی برقرار کنیم و در آینده مشکل اسپانسر نداشته باشیم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه قبلا در هیئت شهرستان فعالیت می کردم معتقدم نبایستی از ظرفیت شهرستان ها غافل شویم و تقویت هیئت های شهرستانی و اجرا مسابقاتی بین شهرستان ها در اولویت برنامه های من هستند. شاخص کار بنده شهرستان ها خواهد بود، نگاه ویژه ای به شهرستان ها خواهم داشت و همزمان بخش قهرمانی و استعدادیابی را دنبال می کنم.

رییس هیئت ورزش های سه گانه استان در مورد حمایت ارگان ها از این هیئت تصریح کرد: در راس حمایت ها ما خواستار حمایت فدراسیون و در ادامه اداره کل ورزش و جوانان استان هستیم. به نظر من شهرداری می تواند حامی خوبی برای ما باشد و ما از هر سازمانی که بتواند در راستای پیشرفت فعالیت های هیئت کمکی کند استفاده خواهیم کرد.

کد خبر 360361

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.