مدرسه علمیه ناصریه ناشناخته است

مدیر مدرسه علمیه ناصریه اصفهان گفت: مدرسه علمیه ناصریه علی‌رغم موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد برای گردشگران داخلی و خارجی ناشناخته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محسن اخوان پیش از ظهر امروز_یکشنبه ۱۱ آذرماه_ در نشست خبری با اشاره به فعالیت‌های مدرسه علمیه ناصریه در حوزه تبلیغ توریسم و گردشگری اظهار کرد: این مدرسه ۲۰ سال است که در حوزه آموزش طلاب فعالیت داشته است و طی ۹ سال گذشته نیز با همکاری مرکز مدیریت حوزه علمیه بازسازی و مرمت شده است.

وی با تاکید بر اینکه محور فعالیت‌های این مدرسه، گردشگری داخلی و خارجی است، افزود: تقریبا اوج حضور گردشگران در مدرسه علمیه ناصریه در ایام نوروز و تعطیلات بوده است و این مکان فرصت مناسبی برای رساندن پیام اسلام به مخاطبان است.

مدیر  مدرسه علمیه ناصریه با بیان اینکه موقعیت جغرافیایی مدرسه ناصریه خاص است و بهترین مکان برای جذب گردشگر است، اضافه کرد: این مدرسه برای توسعه گردشگری مذهبی بهترین ابزار را داراست و تحقق این امر در قالب برنامه‌های فرهنگی و برپایی نمایشگاه انجام می‌شود.

وی ادامه داد: گردشگری سلامت نیز در مدرسه ناصریه در دستور کار است و در بخش پذیرایی از گردشگران سعی شده است تا بیشتر پذیرایی سنتی داشته باشیم.

اخوان با اشاره به اینکه متاسفانه هنوز مدرسه علمیه ناصریه به اندازه کافی شناخته نشده است، اظهار کرد: ضروری است با تعامل مطبوعات اصفهان و برقراری پل ارتباطی قوی بین رسانه‌ها و مدرسه علمیه ناصریه، این مکان بهتر به مخاطبان شناسانده شود.

کد خبر 360234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.