صدرنشینی سپاهان با موشک مهرداد/ جشن ۵۰ هزار نفری در نقش جهان

تیم فوتبال سپاهان با پیروزی برابر پدیده مشهد به صدر جدول لیگ برتر صعود کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در چارچوب رقابت‌های هفته چهاردهم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۵ و ۱۵ دقیقه تیم‌های سپاهان و پدیده در ورزشگاه نقش جهان به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های سپاهان و پدیده

ورزشگاه: نقش جهان

تماشاگر: ۵۰ هزار نفر

گل: مهرداد محمدی (دقیقه ۲۷) برای سپاهان

اخطار: مهرداد محمدی (دقیقه ۲۸)، ساسان انصاری (دقیقه ۶۰) و محمد ایران پوریان (دقیقه۹۰+۴) از سپاهان؛ محمد حسین مرادمند (دقیقه ۶۰) از پدیده

سپاهان: پیام نیازمند، محمد ایران پوریان، عزت الله پورقاز، سیاوش یزدانی، سعید آقایی، مهدی کیانی، محمد کریمی (۴۶- حامد بحیرایی)، ولادیمیر کومان (۸۰- بختیار رحمانی)، ساسان انصاری (۶۴- جلال علیمحمدی)، مهرداد محمدی و سجاد شهباززاده

سرمربی: امیر قلعه نویی

پدیده: یوسف بهزادی، محمدحسین مرادمند، علی نعمتی، مرتضی منصوری، رضا ناصحی، مسعود ریگی، اکبر صادقی، محمد قاسمی‌نژاد، امین قاسمی‌نژاد (۸۶- سینا زامهران)، محمدرضا خلعتبری (۶۸- سعید صادقی) و حسین مهربان (۶۸- یونس شاکری)

سرمربی: یحیی گل محمدی

کادر داوری: محمدرضا اکبریان، مهدی الوندی، محمدرضا مدیر روستا و رضا عادل

شرح بازی:

سپاهان و پدیده در فینال نیم فصل اول نخست لیگ برتر در حالی به مصاف هم می‌رفتند که برنده این دیدار می‌توانست صدرنشینی نیم فصل نخست را تا حدود زیادی برای خود مسجل کند. سپاهان پس از سه فصل کابوس وار در این فصل در کورس مدعیان قهرمانی قرار گرفته بود و حساسیت این بازی و سه امتیازی که می‌توانست شاگردان امیر قلعه نویی را به صدر جدول لیگ برساند کافی بود تا ورزشگاه نقش جهان برای اولین بار در فصل جاری پر از تماشاگر شود تا جذابیت ویژه‌ای به بازی دهد.

بازی در نیمه نخست متعادل دنبال شد و پدیده با تسلط بر جو بازی توانست مانند بازی‌های قبلی خود نمایش خوبی در زمین تیم دوم جدول ارائه دهد اما سپاهان که در خانه خود به دنبال پیروزی بود روی یکی از معدود موقعیت‌های نیمه نخست خود در دقیقه ۲۷ روی شوت سر ضرب مهرداد محمدی به گل رسید تا ۵۰ هزار سپاهانی ورزشگاه را روی سر خود بگذارند. در چند دقیقه پایانی بازی اما هر دو تیم موقعیت‌های مسجل گلزنی را از دست دادند تا نیمه نخست با همان یک گل به پایان برسد.

در نیمه دوم پدیده مطابق انتظار پیش کشید و سپاهان را در زمین خودش بارها تا تساوی بازی پیش کشاند اما دفاع منسجم سپاهانی‌ها و البته حمایت تماشاگران مانع گلزنی پدیده شد تا تک گل زیبای مهرداد محمدی صدرنشینی لیگ را به اصفهان بیاورد.

شرح گل‌:

۰-۱ (۳۷- سپاهان)- روی یک رفت و برگشت ضربه کرنر توپ در پشت محوطه جریمه به مهرداد محمدی که او با یک استپ و شوت سر ضرب به زیبایی دروازه بهزادی را فرو ریخت.

دقایق حساس:

دقیقه ۱۳- دفع ناقص مدافعان سپاهان توپ را در محوطه شش قدم به قاسمی نژاد رساند که ضربه او را نیازمند راهی کرنر کرد.

دقیقه ۳۲- شوت محکم قاسمی نژاد را نیازمند در دو مرحله مهار کرد.

دقیقه ۴۳- شوت قاسمی نژاد از پشت محوطه جریمه را ابتدا نیازمند به خوبی گرفت و توپ برگشتی را نیز با نوک انگشتانش از جلوی پای مهربان دور کرد.

دقیقه ۴۵- با توپگیری شهباززاده، او خودش را در موقعیت تک به تک با بهزادی قرار داد که ضربه با برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۵۸- روی شروع مجدد سریع شوت قاسمی نژاد تبدیل به گل شد اما داور قبل از آن اعلام آفساید کرده بود.

دقیقه ۹۰+۱- ضربه قیچی برگردان یونس شاکری با اختلافی بسیار ناچیز از کنار تیر دروازه به اوت رفت.

اتفاق ویژه:

تعداد تماشاگران حاضر در ورزشگاه در حالی ۳۸ هزار نفر اعلام شد که قطعاً بیش از این تعداد در ورزشگاه حضور داشتند زیرا تعداد صندلی‌های طبقه اول ورزشگاه به تنهایی ۴۲ هزار عدد است که در این بازی باید تماشاگرانی که ایستاده بازی را مشاهده می‌کردند و یا در راهروها نشسته بودند را نیز اضافه کرد.

بهترین بازیکن:

مهدی کیانی، مهرداد محمدی و البته پیام نیازمند از بهترین بازیکنان زمین بودند که صدرنشینی سپاهان را در این بازی رقم زدند.

کد خبر 360023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.