آبگرفتگی حادثه‌ساز نداشتیم/ مادی عبدالله‌خان ناژوان پرآب شد

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان گفت: با وجود این که بارندگی‌های بسیار خوب از شب گذشته تا صبح امروز در شهر داشتیم؛ اما آبگرفتگی حادثه‌ساز نداشتیم.

غلامرضا ساکتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همزمان با بارش باران رحمت الهی در هر کدام از مناطق ۱۵ گانه شهرداری اصفهان به طور میانگین بین پنج تا شش اکیپ رفع آبگرفتگی به حالت آماده باش درآمدند.

وی افزود: خوشبختانه بارش باران همزمان با آغاز فعالیت پاکبانان در سطح شهر بود، از این رو حدود دو هزار و ۵۰۰ پاکبان در معابر شهر موارد آبگرفتگی را رفع می‌کردند.

رییس اداره خدمات شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه در بزرگراه‌ها و اتوبان‌های شهر اصفهان سپتینگ چاهها فعال و نفراتی مستقر شده بودند، تصریح کرد: با اقدامات و پیش بینی های انجام شده آبگرفتگی حادثه‌ساز نداشتیم.

وی ادامه داد: ما به آب‌های سطحی آبگرفتگی نمی‌گوییم زیرا اگر در حد پنج سانتی‌متر آب جایی باقی بماند، آب جاری است، اما آبگرفتگی وقتی است که مسیر راهی مسدود شود، از این رو ما آبگرفتگی با این مضمون نداشتیم و آنچه هست آب‌های جاری است که با توجه به حجم بارش‌ها و دبی ورودی و خروجی کانال‌های دفع آب‌های سطحی، آب جاری می‌شود و کم کم رفع خواهد شد.

ساکتی با بیان اینکه حتی یک قطره آب در سطح زیرگذرهای شهر جمع نشده است، گفت: تردد خودروها در تمام رینگ‌های شهر به خوبی در حال انجام است.

وی گفت: در حال حاضر بخش عمده‌ای از آب‌ها با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با شدت خوبی وارد ناژوان می‌شود تا مادی‌های ناژوان پُر آب شود، به طوری که هم اکنون آب در مادی عبدالله خان ناژوان جاری است.   

کد خبر 359595

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.