پیشرفت ۶۹ درصدی آزادسازی خیابان آقانورالله نجفی

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان از پیشرفت ۶۹ درصدی آزادسازی خیابان آقانورالله نجفی خبر داد و گفت: برای آزادسازی این خیابان تاکنون اعتباری افزون بر شش میلیارد و پانصد میلیون تومان هزینه شده است.

حسین کارگر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: خیابان آقانورالله نجفی در مسیر شمالی- جنوبی خیابان حافظ تا خیابان نشاط به طول ۶۹۰ متر و عرض ۱۴ متر است که عملیات احداث فاز نخست آن حدفاصل نشاط تا بیت‌الحسین(ع) از اوایل خردادماه آغاز شده و در عین حال آزادسازی فاز دو نیز انجام می‌شود.

 وی از پیشرفت ۶۹ درصدی آزادسازی خیابان آقانورالله نجفی خبر داد و اظهار امیدواری کرد: با همکاری مالکان، آزادسازی باقی مانده مسیر این خیابان را تا پایان سال به اتمام برسانیم.

مدیر منطقه سه شهرداری اصفهان ادامه داد: به عنوان مثال گاهی افراد تمایل دارند ملک مورد نظر خود را متری پنج هزار تومان بفروشند، اما واقعیت این است که هر متر ملک دو هزار تومان هم ارزش ندارد، بنابراین تعیین کننده قیمت واقعی فی مابین شهرداری و مالک «کارشناس» است؛ هر چند در نهایت وقتی توافق صورت نگیرد، مقام قضایی یا کارشناسی که خود مالک تعیین می‌کند، قیمت ملک را مشخص می‌کند.

وی تصریح کرد: رعایت حق و حقوق مردم برای شهرداری لازم و ضروری است، اما از سوی دیگر بیت‌المال را نباید هدر داد و نمی‌توان به هر قیمتی که مالک مد نظر دارد، منزل را خریداری کرد.

کارگر در پاسخ به این سؤال که آیا بدنه خیابان آقانورالله نجفی تجاری می‌شود یا خیر؟، گفت: قبلاً در بخشی از خیابان و کوچه بیت الحسین(ع) که سابقه تجاری داشته، امتیاز تجاری داده شده، اما دیگر مجوز تجاری صادر نشده است.

کد خبر 359210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.