اجرای بیش از ۱۵۰ برنامه در هفته بسیج در برخوار

برخوار - فرمانده سپاه ناحیه برخوار گفت: ‌بسیج در همه عرصه های عمومی، تخصصی، خدمت رسانی، سازندگی، تحقیقی و علمی بدنبال خدمت رسانی است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار، سرهنگ پاسدار محمد شفیعی در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد:‌ بسیج  مظهر ایستاگی، پیشرفت، ‌وحدت و خدمت  است و علاوه بر خدمت رسانی با حضور جوانان مومن، انقلابی و با تلاش و کوشش به دنبال امید آفرینی اقتصادی و تقویت روحیه مطالبه‌گری و افزایش نشاط در جامعه است.

وی گفت: ‌شهرستان برخوار پنج حوزه محلی برادران و خواهران با ۵۳ پایگاه مقاومت بسیج و بیش از ۱۷۰ رده دارد که همزمان با ۴۰ سالگی انقلاب، آماده خدمت به مردم هستند.

فرمانده سپاه ناحیه برخوار تصریح کرد: همزمان با هفته بسیج بیش از ۱۵۰ برنامه در حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج این شهرستان برگزار می شود.

شفیعی تصریح کرد: نشست ائمه جمعه و جماعات با بسیجان، تجلیل از گروه های جهادی، اعزام گروه‌های جهادی و گروه‌های پزشکی به مناطق محروم، از مهمترین برنامه‌های هفته بسیج در برخوار است.

وی ادامه داد: در این هفته از طلایه داران اقتصاد مقاومتی تجلیل و از ۷۰ خانواده شهید بازدید می‌شود، همچنین در هفته بسیج امسال کمپین حمایت از مردم مظلوم یمن راه‌اندازی ایجاد می‌شود.

کد خبر 359141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.