سپاهان سایر مدعیان را رصد می کند/نیم نگاه به جباروف

شصت و ششمین شماره رسانه الکترونیک" فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش ایمنا، " سپاهان سایر مدعیان را رصد می کند" تیتر اصلی این رسانه است. در مطلب مربوط به این عنوان آمده است:
سرمربی سپاهان برنامه‌های زیادی برای تقویت تیمش در نیم فصل دارد. سپاهان یکی از تیم‌هایی است که در فصل نقل و انتقالات تغییرات زیادی داشت و علاوه بر کادرفنی، با بازیکنان جدید پا به مسابقات گذاشت تا چهره‌ای قوی‌تر و قدرتمندتر از قبل بگیرد. 
سپاهان تا اینجای کار تیم دوم جدول و نزدیک‌ترین تعقیب کننده پدیده صدرنشین است ولی به خوبی از قدرت گرفتن پرسپولیس در نیم فصل دوم و همچنین اوج گیری تراکتورسازی آگاه است و برای عقب نماندن از کورس بالا نشینان برنامه‌هایی برای تقویت تیم در نیم فصل دارد. آنها به خوبی سایر مدعیان را رصد می کنند و اجازه نخواهند داد تا در نیم فصل دوم از آنها عقب بمانند 
کادر فنی سپاهان به احتمال زیاد حداقل 2تا 3 بازیکن در پنجره زمستانی به خدمت می‌گیرد که اولویت جذب یک هافبک دفاعی و یک مهاجم نوک است تا ذخیره‌های مطمئنی برای کیانی و استنلی باشند.احتمال دارد یک وینگر و یک مدافع چپ هم به جمع طلایی پوشان اضافه شود. 
طبق گزارش برخی رسانه ها،شنیده‌ها حاکی از آن است که با بودجه مناسب تقویت تیم در نیم فصل موافقت شده و مشکلی در این مورد وجود ندارد.
هیچکس محروم نشد،استارت هیجان از ۱۷ دی ماه،گلایه ام را پس می گیرم، رشید را از دست نمی دهند و نیم نگاه زردها به جباروف دیگر تیترهای شصت و ششمین شماره روزنامه اینترنتی فوتبال اصفهان است.

برای مشاهده تمام صفحات فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 359002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.