مروری بر  ویژگی‌های جدیدترین محصول شرکت سامسونگ

شرکت سامسونگ قرار است در سال جدید میلادی از گوشی جدید خود، "Galaxy Note ۱۰" با امکانات منحصر به فرد و نمایشگر ۶.۶۶ اینچی، رونمایی کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، زمانی که در سال ۲۰۰۹ میلادی شرکت "اچ تی سی" از گوشی جدید خود با نام HTC HD۲ که مجهز به نمایشگر ۴.۳ اینچی بود، رونمایی کرد، بسیاری از افراد تصور می‌کردند صفحه نمایش‌های گوشیهای هوشمند دیگر از این میزان بزرگ‌تر نخواهد شد. اما چند سال بعد شرکت سامسونگ با معرفی گوشی Galaxy Note (دارای نمایشگر ۵.۳ اینچی) این مانع را در هم شکست و اکنون شاهد ورود گوشی Galaxy Note ۹ با صفحه نمایش ۶.۴ اینچی در دنیای موبایل هستیم. 

محصول جدید شرکت اپل با نام "iPhone XS Max" نیز مجهز به نمایشگر ۶.۵ اینچی، سال آینده راهی بازار موبایل خواهد شد. اما جالب است بدانید که شرکت کره‌ای سامسونگ پا را از این حد نیز فراتر گذاشته و قرار است سال آینده از گوشی جدید خود، "Galaxy Note ۱۰" با نمایشگر ۶.۶۶ اینچی ۴K رونمایی کند.

نام رمزگونه این گوشی "DaVinci" بوده و انتظار می رود و شرکت سازنده قصد دارد محصول جدید خود را به سنسور اثر انگشت مجهز کند که در زیر صفحه نمایش Galaxy Note ۱۰ قرار می‌گیرد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که پرچمدار جدید سامسونگ از شبکه اینترنتی ۵G پشتیبانی کرده و از یک دوربین سه گانه در قسمت عقبی خود بهره مند باشد. این گوشی در اواسط سال ۲۰۱۹ با قیمت حدود ۱۰۰۰ دلار روانه دنیای موبایل می‌شود.

اگرچه صفحه نمایش ۶.۶۶ برای یک گوشی هوشمند بسیار بزرگ است، اما Galaxy Note ۱۰ بزرگترین نمایشگر را در میان همتایان مشابه خود نخواهد داشت و شرکت سامسونگ قرار است گوشی دیگری موسوم به Galaxy F foldable  را که قابلیت انعطاف داشته، به بازار معرفی کند که در زمان باز شدن، اندازه نمایشگر آن به ۷.۳ اینچ خواهد رسید.

کد خبر 358961

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.