سفر سه امتیازی گیتی پسند به ساوه موفق بود

تیم فوتسال گیتی پسند در خانه شهرداری ساوه به پیروزی رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال امروز -پنجشنبه ۲۴ آبان ماه- با برگزاری هفت دیدار در شهرهای مختلف پیگیری شد که در یکی از حساس ترین مسابقه تیم فوتسال گیتی پسند موفق شد در خانه شهرداری ساوه این تیم را با نتیجه سه بر ۲ مغلوب کند و با ۴۰ امتیاز صدر نشین لیگ برتر باقی بماند.

شاگردان رضا لک نیمه نخست را بسیار هجومی آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی توسط محمد شجری به گل رسیدند. برتری گیتی پسند و تسلط این تیم باعث شد تا سعید احمد عباسی روی پاس زیبا مهدی جاوید با یک ضربه والی گل دوم را به ثمر برسانند.

گیتی پسند که علیرغم میهمان بودن در این مسابقه حاکم توپ و میدان بود با شوت سر ضرب مهدی جاوید روی پاس مهران عالیقدر به گل سوم رسید تا با اطمینان خاطر بیشتری به بازی ادامه دهد، هر چند در دقایق پایانی کار ترکیبی و زیبای بازیکنان شهرداری ساوه منجر به گل نخست این تیم شد.

با شروع نیمه دوم  شهرداری ساوه که از حمایت خوب هواداران خود بهره می برد تلاش بسیاری کرد تا فاصله را کم کند ولی با دفاع بازیکنان گیتی پسند مواجه شد. شاگردان رضا لک که در نیمه دوم حملات پر دامنه نیمه اول را نداشتند در این نیمه موفق به گلزنی نشدند ولی بازیکنان شهرداری ساوه که به دنبال جبران بودند موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند تا این مسابقه با نتیجه سه بر دو به سود گیتی پسند به پایان برسد.

کد خبر 358691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.