باید به راهی برای توسعه شهری برسیم

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت : باید اقداماتی که شایسته شهر اصفهان است را انجام بدهیم و به راهی برای توسعه شهری برسیم .

به گزارش خبرنگار ایمنا، فریده روشن ظهر امروز (پنجشنبه) در نشست هم اندیشی هفته نکوداشت اصفهان  با بیان اینکه شورای شهر یکی از اولویت های کمیسیون فرهنگی و محل برگزاری رویدادهای بین‌المللی است، اظهار کرد: دراین راستا باید روابط بین‌المللی بهتری داشته باشیم و نوع ارتباطات را مشخص کنیم.

وی افزود: برای اینکه بتوانیم معرف شهر اصفهان باشیم باید عملکرد مناسبی داشته باشیم اگر بتوانیم در روز نکوداشت اصفهان این شهر را به خوبی معرفی کنیم  موجب می شود؛ گردشگری‌های متعددی را به سوی خودش جذب کند.

رییس کمیسیون فرهنگی و ورزشی شورای شهر اصفهان گفت: باید رویدادهایی را تدوین کنیم تا هرساله بتوانیم گردشگر و توریست را به سمت شهر اصفهان جذب کنیم ضمن اینکه نباید برنامه ریزی برای  برنامه‌های شبانه در اصفهان فراموش شود.

وی افزود: توریست‌ها نمی‌توانند از همه وقت خوداستفاده کنند اما از غروب مجبور به استقرار در هتل هستند که باعث اتلاف وقت می‌شود بنابراین بایستی برنامه‌های شبانه برای آنها داشته که این  مهم در گرو هم‌افزایی و همکاری همه ارگان‌ها است.

روشن اظهار کرد: نیروهای امنیتی و همه ارگان‌ها باید همانند بقیه ارگان‌ها  دست به دست هم دهند و برنامه‌های جذابی را داشته باشند تا  برنامه‌ها معرف واقعی فرهنگ،هنر و تاریخ اصفهان باشد.

کد خبر 358687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.