۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۸
روز اصفهان ثبت ملی شود

رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای شهر اصفهان با بیان اینکه روز اصفهان در تقویم ملی ایران ثبت می‌شود، گفت: باید همه دستگاه‌ها و نهادهای شهر اصفهان برای برگزاری نکوداشت اصفهان همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی ظهر امروز (پنجشنبه) در نشست هم اندیشی هفته نکوداشت اصفهان گفت: بسیاری از کودکان نسل توسعه اصفهان هنوز به چهل ستون، میدان نقش جهان، تخت فولاد و ... نرفته‌اند.

وی با بیان اینکه معرفی اصفهان به اصفهانی‌ها باید در اولویت باشد، افزود: برای این امر باید از سازمان‌های مردم نهاد برای همکاری بیشتر مردم استفاده کنیم؛ اصفهان یمی از قدیمیترین سازمان‌های مردم نهاد کشور را دارد و نباید از این ظرفیت غافل باشیم.

رییس کمیسیون امور اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همزمان با روز نکوداشت اصفهان با همکاری معاونت فرهنگی شهرداری اصفهان ۱۷۰ برنامه در جای جای اصفهان اجرا می‌شود که هرکدام از این برنامه ها باید با یک محله ارتباط بگیرد تا روز اصفهان را به درستی و خوبی معرفی کنند.

وی گفت :اصفهان به درستی معرفی نشده است به طور مثال تخت فولاد اصفهان به درستی   معرفی نشده است بنابراین روز اصفهان  و معرفی آن باید به یک روند دائم تبدیل شود.

محمدی با بیان اینکه باید روز اصفهان در تقویم ملی ایران ثبت شود، افزود: باید همه دستگاه‌ها و نهادهای شهر اصفهان برای برگزاری نکوداشت اصفهان همکاری لازم را داشته باشند.

رییس کمیسیون امور اجتماعی و ورزشی شورای شهر اصفهان افزود: اگر توانستیم روز ملی اصفهان را به ثبت برسانیم بسیار نیکوتر خواهد بود و  اصفهان به جهان معرفی می‌شود؛ اصفهان این پتانسیل  را دارد و امروز به عنوان مهاجرپذیرترین شهر ایران شناخته می شود.     

کد خبر 358686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.