تکواندوکاران شهرضا، صدرنشین رقابت‌های انتخابی کشور

شهرضا – رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا از کسب عنوان قهرمانی تیم نونهالان پارس این شهرستان در رقابت های تکواندو انتخابی المپیاد کشور، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرضا، علی نقی انصاری ظهر امروز (سه‌شنبه) در جمع خبرنگاران با اشاره به کسب عنوان قهرمانی تیم نونهالان پارس این شهرستان در رقابت های تکواندو انتخابی المپیاد کشور، تصریح کرد: اعضای این تیم در مسابقات تکواندو نونهالان قهرمانی استان اصفهان، انتخابی مسابقات المپیاد کشور سه نشان طلا، سه نقره و چهار برنز کسب کردند.

وی اضافه کرد: در این رقابت‌ها مهدی عوض پور، ابوالفضل شریفی و کیانوش رهنما مدال طلا، سامان عرب صالحی، محسن انصاریپور و عباس صابری مدال نقره و آریا موسوی، ایلیا خالقی، ابراهیم موسوی و محمدهادی نادری مدال برنز را بر گردن آویختند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به کسب عناوین برتر رزمی‌کاران این شهرستان در مسابقات ووشو قهرمانی انتخابی آقایان استان در رده‌های سنی جوانان، نوجوانان و نونهالان، اظهار کرد: در این رقابت‌ها که با حضور بیش از ۸۰ شرکت کننده، برگزار شد از تیم ووشو شهرضا «حسین رحیمی» در وزن منفی ۳۹ کیلوگرم رده سنی نوجوانان در بخش ساندا مدال طلا، پوریا قلعه امام قیسی در وزن منفی ۵۲ کیلوگرم مدال نقره و متین نادریان در بخش تالو و اجرای فرم نن دائو، مدال برنز کسب کردند.

انصاری از برگزاری مسابقات کشتی آزاد این شهرستان شهرضا خبر داد و یادآور شد: این رقابت‌ها با حضور ۴۴ کشتی‌گیر در رده سنی پایه نونهالان و نوجوانان، برگزار شد.

وی تصریح کرد: در پایان این رقابت‌ها ۱۳ کشتی‌گیر به عنوان نفر اول، ۱۱ نفر به عنوان نفر دوم و هشت نفر به عنوان نفر سوم در اوزان مختلف انتخاب شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا با اشاره به اهمیت آموزش در ارتقاء جایگاه ورزشکاران و مربیان ورزشی، اظهار کرد: کلاس دانش افزایی داوران فوتبال جنوب استان به میزبانی این شهرستان و با تدریس استاد رسول احمدی برگزار شد.

انصاری از بیمه ورزشی دو هزار و ۹۷۲ نفر از ورزشکاران مرد و یک هزار و ۵۱۲ نفر از بانوان ورزشکار این شهرستان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد و افزود: مجموع ورزشکاران سازمان یافته این شهرستان هفت هزار و ۵۰۰ نفر است.

وی با بیان اینکه از ابتدای امسال ۳۴۶ مرحله مسابقات شهرستانی در این شهرستان، برگزار شده است، اظهار کرد: در این مدت ۱۱۴ تیم از شهرضا به مسابقات استانی، ۹۵ تیم به مسابقات کشوری و ۱۱ تیم نیز به مسابقات برون مرزی اعزام شده است.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: ورزشکاران شهرضایی از ابتدای امسال ۱۳۱ مدال طلا، ۷۸ مدال نقره و ۱۱۶ مدال برنز در مسابقات استانی، ۶۰ مدال طلا، ۵۰ مدال نقره و ۶۷ مدل برنز در مسابقات کشوری و سه مدال طلا، شش مدال نقره و هفت مدال برنز در مسابقات برون مرزی، کسب کرده‌اند.

انصاری با بیان اینکه امسال شهرضا میزبان ۲۹ مسابقه استانی و ۲۰ مسابقه کشوری بوده است، تأکید کرد: اگر امکانات ورزشی شهرستان در زمینه اسکان ورزشکاران افزایش یابد، زمینه برگزاری مسابقات بیشتری در این شهرستان وجود دارد.

کد خبر 358467

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.