مشکلات ترافیکی شمال شهر رفع می‌شود

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث خیابان ۳۶ متری امتداد میدان فرزانگان تا بزرگراه شهید اردستانی در راستا کاهش مشکلات ترافیکی شمال شهر در دستور کار است که آزادسازی آن تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

علی شمسی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: با احداث خیابان ۳۶ متری مشکلات ترافیکی و آلودگی خیابان‌های بعثت، عاشق اصفهانی و آیت الله غفاری رفع خواهد شد.

وی تاکید کرد: شهرداری منطقه ۱۴ اصفهان در صدد برآمده تا به منظور تامین امنیت جانی ساکنان مناطق هفت، ۱۴ و ۱۰ خیابانی به عرض ۳۶ متر موازی رینگ چهارم احداث کند.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان با بیان اینکه طول خیابان پنج کیلومتر و  ۶۰۰ متر و عرض آن ۳۶ متر است، ادامه داد: ۹۰۰ متر این خیابان در رینگ چهارم قرار گرفته که عرض این ۹۰۰ متر تا ۷۶ متر می‌رسد.

وی تصریح کرد: برای آزادسازی خیابان ۳۶ متری افزون بر ۳۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که تاکنون بیش از ۷۰ درصد آزادسازی‌ها انجام شده است.

شمسی با بیان اینکه هزینه اجرایی خیابان ۳۶ متری ۱۲۰ میلیارد تومان است، گفت: در حال حاضر عملیات احداث این خیابان از میدان فرزانگان آغاز شده و تا مسیر ۲.۵ کیلومتری آن آزادسازی، زیرسازی و آماده آسفالت‌ریزی شده و مابقی مسیر خیابان نیز در حال خاکبرداری است.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود تا قبل از پایان سال جاری خیابان ۳۶ متری تا خیابان آیت الله غفاری به بهره‌برداری برسد و تا پایان سال آینده پل شهید اردستانی و ادامه خیابان ۳۶ متری در دسترس مردم قرار گیرد.

کد خبر 358437

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.