منتظر جواب فدراسیون در خصوص قانون منع بکارگیری بازنشستگان هستیم

سرپرست هیئت دو و میدانی استان اصفهان گفت: به دلیل مکاتبات اداره کل ورزش و جوانان با فدراسیون دو و میدانی برای بررسی اینکه آیا قانون منع بکارگیری بازنشستگان شامل حال مدیران هیئت های ورزشی نیز می شود یا خیر، این تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی حادث شده و دلیل دیگری ندارد.

عبدالرسول یزدی زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد؛ مراحل ثبت نام از کاندیداها برای تصدی صندلی ریاست هیئت دو میدانی استان توسط اداره کل ورزش و جوانان انجام شده ولی متاسفانه تاریخ برگزاری مجمع انتخاباتی مشخص نشده است.

وی خاطر نشان کرد: به دلیل مکاتبات اداره کل ورزش و جوانان با فدراسیون دو و میدانی برای بررسی اینکه آیا قانون بازنشستگی شامل حال مدیران هیئت های ورزشی نیز می شود یا خیر، این تاخیر در برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت دو و میدانی حادث شده و دلیل دیگری ندارد.

سرپرست هیئت دو و میدانی افزود: خودم هم برای این دوره از انتخابات ریاست هیئت دو و میدانی کاندید شده‌ام ولی منتظر مکاتبات اداره کل با فدراسیون هستم تا ببینم آیا قانون بازنشستگان شامل حال روسای هیئت های ورزشی می شود یا خیر و در صورت مثبت بودن جواب فدراسیون اسم من و شاید کاندیداهای دیگر از لیست خط بخورد.

یزدی زاده با اشاره به اماکن اختصاصی دو  و میدانی در اصفهان تاکید کرد: تعمیرات پیست های دو میدانی بر عهده اداره کل ورزش و جوانان استان است، تأمین بخشی از هزینه های تعمیرات، تجهیز و احداث پیست ها توسط شرکت توسعه و تجهیز و بخش دیگر نیز از طریق بوجه های ملی و استانی تأمین می شود.

وی خاطر نشان کرد: ایجاد یک پیست تارتان یا تعویض آن حدود ۲ میلیارد تومان هزینه دارد که در شرایط اقتصادی فعلی برای هیچ یک از دستگاه های اجرایی مقدور نیست، ضمن اینکه در حال حاضر تمرینات دو و میدانی کاران اصفهان در پیست های موجود در شهر و استان انجام می شود.

کد خبر 358185

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.