آذری: ذوب آهن باید مدیر بین المللی بیاورد

مدیر عامل باشگاه ذوب آهن گفت: زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد انگشت اتهامات رو به مربی می‌رود و این منصفانه نیست و ذوب‌آهن اگر می‌خواهد بیشتر پیشرفت کند باید مدیر بین المللی بیاورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سعید آذری پس از شکست تیم فوتبال ذوب آهن مقابل تراکتورسازی گفت: اول از همه به تراکتور و هواداران خون گرم آم تبریک می‌گویم، ما یک نیمه فوق‌العاده را پشت سر گذاشتیم و نیمه اول کاملا متعلق به بازیکنان ما بود ولی نیمه دوم تمرکز ما به هم خورد. ضمن اینکه تقوی با بازی‌خوانی و تغییراتی که در نیمه دوم داد اثبات کرد که بها دادن به مربی‌های جوان و با دانش می‌تواند کمک حال فوتبال ما باشد.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن ادامه داد: امیدوارم ذوب‌آهن از این بازی درس گرفته باشد زیرا قبلا هم سابقه باخت چهار بر یک مقابل تراکتور را در تبریز داشته‌ایم، از بازیکنان و آقای نمازی تشکر می‌کنم و برای بهتر بودن باید بیشتر تلاش کنیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر تغییرات احتمالی در کادر فنی، اظهار کرد: اول باید بررسی کنیم که این شکست چقدر به کادر فنی مربوط می‌شود، فکر می‌کنم ذوب‌آهن باید مدیرعامل را برکنار کند و از آنجایی که ما قابلیتمان در قبال انجام وظایف کاهش یافته مجموعه ذوب‌آهن باید به دنبال مدیرعامل توانمند باشند. بازیکنان و مربی کار خود را می‌کنند و یک مقدار من ضعیف عمل کردم که تیم به اینا رسیده است.

آذری افزود: نتوانستم وظایف خود را به خوبی انجام دهم و یا اینکه قدرتم نرسیده، اگر این کادر فنی قابل اعتماد نیست چطور یک نیمه مقابل ۸۰ هزار هوادار فوتبال به آن خوبی بازی کرد؟ اما فکر می‌کنم در کادر مدیریتی باید تغییرات انجام شود.

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن خاطر نشان کرد: زمانی که تیم نتیجه نمی‌گیرد انگشت اتهامات رو به مربی می‌رود و این منصفانه نیست، مربی ما با توانمندی که از او سراغ دارم در کنار بازیکنان مشغول به کار خود هستند و ذوب‌آهن اگر می‌خواهد بیش از این پیشرفت کند باید مدیر بین المللی بیاورد.

کد خبر 358145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.