دایی: یکی از بدترین بازی‌های خود را انجام دادیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در دفاع ناموفق بودیم، در حمله چیزی برای گفتن نداشتیم و یکی از بدترین بازی‌های فصل را انجام دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، پس از پیروزی قاطع و سه گله سپاهان مقابل سایپا، علی دایی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: اختلاف ما با سپاهان سه گل نبود اما امروز یکی از بدترین بازی‌ خود را انجام دادیم و در خط دفاع بسیار پراشتباه بودیم و در حمله چیزی نشان ندادیم. در طول هفته به بازیکنان درباره ارسال‌ها و ضربات ایستگاهی گوش‌زد کردیم و روی آن‌ها کار کردیم اما نتونستیم موفق عمل کنیم و در مهار کی روش که دو گل زد و یک پاس گل داد ناموفق بودیم. 

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: گلر تیم ما در طول بازی غیر یک موقعیت واکنش دیگری نداشت اما بازیکنان باید از خواب بیدار شوند. هفته پیش بازی را بردیم و بازیکنان فکر کردند همه بازی‌ها را می‌توان به این شکل برد ولی این بازی آژیر خطری برای ما بود که در هفته‌های آینده بازی‌های بهتری را ارائه دهیم. 

دایی تصریح کرد: تمام گل‌هایی که امروز از سپاهان خوردیم را در تمرینات ده‌ها بار کار کرده بودیم، درصد مالکیت ما از سپاهان بیشتر بود اما یک موقعیت گل ایجاد نکردیم، سپاهان خوب کار کرد و با بستن فضاها به ما اجازه کار را نداد.

کد خبر 358141

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.