اگر تحریم‌ها نبود، کشور وابسته‌ای بیش نبودیم

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: ایران از ابتدای انقلاب تا کنون تحریم است و تحریم مختص چند سال گذشته نیست، تحریم فرصتی است برای ملت ایران، اگر این تحریم‌ها نبود، اقتدار کنونی را نداشتیم و کشور وابسته‌ای بیش نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید ناصر موسوی لارگانی امروز (یکشنبه) در مراسم ۱۳ آبان در جمع راهپیمایان اصفهانی، اظهار کرد: امروز پس از ۴۰ سال شما ملت ایران این‌گونه با شکوه و با مشت گره کرده در مراسم روز ۱۳ آبان حضور پیدا کردید و همان‌گونه که امام راحل و رهبری اعلام کردند "آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند" و این سخن پس از ۴۰ سال به‌خوبی روشن شده است. علی‌رغم همه توطئه‌های آمریکا، صهیونیسم و آل سعود علیه نظام اسلامی، امروز ایران به قدرتمندترین کشور منطقه تبدیل شده است.

وی افزود: در رژیم سفاک پهلوی این دانش آموزان ایستادند تا انقلاب پیروز شد و امروز برای گرامی داشت یاد شهدای دانش‌آموز و دانشجو آمده‌اید، مرگ بر آمریکا بگویید. آمریکا از سال ۱۳۴۲ توطئه را علیه ما شروع کرده است و به گلوله بستن دانش‌آموز و دانشجوی ما به دستور آمریکا بوده است.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: اگر مسئولان متکی به امداد غیبی با وجود نازنین امام زمان(عج) باشند، همواره انقلاب از دسیسه ها مصون می ماند. با اتکا به امام راحل و مقام معظم رهبری شاهد هستیم ملت ایران حاضر هستند از هستی خود بگذرند و با خدمت خاشعانه به نظام و انقلاب، آن را حفظ کنند آن زمان هم دانشجویان پیرو خط امام بدون هیچ هراسی لانه جاسوسی را اشغال و توطئه آمریکا را برملا کردند.

مسئولان نباید زیر بار مذاکره بروند

لارگانی افزود: امروز بعد از ۴۰ سال آمریکا تحریم های جدید خود را در روز ۱۳ آبان قرارداده است؛ به نظر من چنین کاری نه تنها برای ملت ایران بلکه برای ملت های دنیا این پیام را دارد که در چنین روزی ملت ایران پنجه آمریکای جنایت کار را می‌شکند. قدرت آمریکا از سال ۵۸ تا کنون رو به ضعف رفته است و در سراسر دنیا اکثر ملت ها مقابل آمریکا ایستاده اند.

وی تصریح کرد: ما از ابتدای انقلاب تا کنون تحریم هستیم و تحریم مختص یک، دو و ۱۰ سال گذشته نیست، تحریم فرصتی است برای ملت ایران که اگر این تحریم ها نبود، اقتدار کنونی را نداشتیم و کشور وابسته ای بیش نبودیم.

وی افزود: اگر آمریکا و اسرائیل خیانت کار وجود نداشت و اگر تحریم نبودیم به فکر تولید گندم و برنج و تولید سلاح و موشک‌های بومی نبودیم و اگر این سلاح و موشک ها نبود، حرکت داعشیان در کشور ادامه داشت.

موسوی لارگانی خاطر نشان کرد:حمله داعشی‌ها به مجلس شورای اسلامی و حرم امام(ره) حرکت‌های مزدورانه‌ای بود که عین عمل دزدها صورت گرفت، اما ما توانستیم با کمک همین سلاح و موشک ها مقر داعشی ها را از بین ببریم.

رییس مجمع نمایندگان استان اصفهان ادامه داد: جایگاه و قدرت نظامی برتر ایران در منطقه، مرهون زحمات نیروهای مسلح و سپاه پاسداران است. مسئولان باید چشم به پشتوانه مردم داشته باشند، نباید از این فرصت تحریم ها به ضرر مردم استفاده کنند و اجازه دهند به مردم فشار وارد شود، همچنین نباید زیر بار مذاکره بروند؛ باید علیه تحریم ها به پا خیزند تا با کمک دولت و ملت بر این فشارها پیروز شویم.

کد خبر 357770

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.