اخطار آتش‌نشانی اصفهان درباره فروش تجهیزات ناایمن بخاری

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از وجود تجهیزات ناایمن بخاری در بازار خبر داد و گفت: از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خواسته شده تا به صورت فوری با عاملان این تخلف برخورد کنند.

محسن گلابی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: متاسفانه امسال شاهد فروش زانو، کلاهک اچ و لوله بخاری ناایمن و نامناسب با ورق‌های نازک و اتصالات ضعیف توسط برخی تولیدکنندگان و افراد غیرفنی در برخی کارگاه‌های واقع در روستاهای اطراف شهر اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه علی‌رغم اخطار کتبی و رسمی اتحادیه مربوطه به این افراد، همچنان شاهد تولید، توزیع و فروش تجهیزات ناایمن بخاری هستیم، افزود: نازک بودن ورقه‌های استفاده شده، باز شدن اتصالات یا سوراخ‌شدن به دلیل حرارت ناشی از احتراق، همچنین وجود شکاف در لوله‌های تولید شده به دلیل نامرغوب‌بودن ورق اولیه، حوادث مرگ خاموش (گازگرفتگی) را افزایش خواهد داد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: از سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان خواسته شده تا به صورت فوری با عاملان این تخلف برخورد کنند.

وی از شهروندان درخواست کرد: در زمان خرید وسایل بخاری به کیفیت محصولات دقت کرده و در صورت شک به کیفیت محصولات، مراتب را به مسئولان ذی‌ربط اطلاع دهند.

کد خبر 357671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.